Jennys tankar

fel fel fel

Publicerad 2007-04-03 17:46:41 i Allmänt,

Hejhej!

jag måste ge mig nu, fattar inte varför jag häller på så här.. 
äh skitsamma, det är vår och man kan inte va vänner jämt. 

iaf efter lite insperation från en på träningen, så tänkte jag.. Kan hon så kan jag, har inget att förlora på det. 
Så jag gjorde samma sak som henne och fråga om fika..
"Min" kille gjorde samma sak som hennes gjorde.. 

Hahaha typiskt våran tur.. Sist på träningen prata vi om graviditeter under stretchingen (?), finns mycket intressant man kan lära sig..

Hoppas att dom inte lägger ner träningen, vi har så himmla kul ihop...


några punkter jag ska klara av innan maj är slut.
* bli snällare, välja mina strider liksom
* fråga någon annan om fika
* Le mera

fyller på med punkter lite då och då.. 
Men nu ska jag på ljusparty..
 

over and out
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Årgång 1982, är som vin och blir bara bättre och bättre med åldern :). Är mamma till Vincent och har efter lite letande hittat och förlovat mig med mannen i mitt liv. Jobbar som sjuksköterska i hemsjukvården sedan Juni 2012 och trivs jättebra med de. 2015 kom lillebror Noah till världen och familjen känns nu komplett.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela