Jennys tankar

30-års kalas

Publicerad 2007-08-28 16:13:30 i Firarhörnan,

Tjena!

Så i Lördas var jag med Håkan på 30-års kalas. Party Time 
Va skitnervös innan, hatar att komma sist till ett ställe där jag inte känner nån.
Då måste ju jag gå runt och hälsa, kommer man där emot nästan först, får ju de som kommer efter gå fram till mig och hälsa + att det är lättare att komma ihåg namnen då.

Men jag lärde mig några utantill iaf, han hade riktigt trevliga vänner!
+ Att det var kul att se lite nytt folk.
Inte för att det är nåt fel på de "gammla" =P

Iaf pappa brumma in mig till stan och på motorvägen kom det en biltjuv och körde om oss (Martin och Håkan). Var inte lätt att hänga efter dom då.  Car 4 
Iaf jag ringde Håkan och sa ni körde förbi oss jue =P typ.

Men vi följde efter så släppte pappa av mig nånstans i stan, där Martin och Håkan parkera iaf..
Martin skulle till sin syster, tror jag.

Så jag och Håkan promenerade bort till nån lägenhet vid nöjes.
Riktigt fin lägenhet!
Iaf i trapphuset fråga jag Håkan - Jag ser okej ut nu då?
Japp sa han och kolla urringningen.

Ehh va gjorde du nu?, du kolla på brösten och så japp..  Sexy 

Hahahaha Mupp!

Väl i lägenheten så hälsa jag på alla, sen hällde jag upp en cider och gick till soffan..
Jag, Håkan och Rosén satt i soffan, och vet ni vad..
De diskuterade blommor och buskar, jag kunde inte annat än att sitta och skratta.

Träffade denna bedårande kvinnan Karin, som håkan brukar säga..
En riktigt trvevlig tjej, men hon såg inte alls ut som jag hade föreställt mig.
Av nån anledning så har jag förställt mig henne ungefär som Peaches.  Disco Dance 

Kändes lite stelt ibörjan, visste liksom inte vad vi skulle prata om, men alla var jättetrevliga.

Håkan blev full som vanligt haha
han kallar mig barnslig ibland, men har man sett håkan full så...


Sen när det var dax att gå vidare, alla skulle till koriander, utom Håkan som av nån anledning skulle till nöjes..
Han har by the way jackan, hemnycklarna och cd- skivorna kvar på nöjes än!
Jag tog en taxi hem, skulle upp och jobba på söndan. Cab Driver 
Så väl hemma käkade jag lite sallad, så jag la mig typ runt halv 1- 1 nångång.
Halv 4 ringde en riktigt full Håkan och svor över en spak, vi pratade precis så där länge att jag hann piggna till..
Så efter de kunde jag inte somna om.
Så den morron innan jobbet kollade jag på 2 filmer, satt vid datorn och läste lite i en bok..
  Var trött som ett as på jobbet, fi fan!

Men det var en helt perfekt kväll.
Och nej Håkan, jag bytte inte nummer med nån =P

När jag vänta på taxin hem, kom det fram en kille och prata engelska med mig + att han krama mig och pussa mig på kinden hela tiden.. Knepigt!
Hans kompis stod och drog i han och jag tyckte att han skulle gå hem och lägga sig..

Bara så ni vet, det var Håkan som lova mig att jag fick lägga upp korten

          




Hearts
Pöss





Kommentarer

Postat av: Ungenilsson

Publicerad 2007-09-30 15:23:05

haha..
et var ju min 30-års skiva det där.
och bara så att du vet! Håkan B är ett unikum!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Årgång 1982, är som vin och blir bara bättre och bättre med åldern :). Är mamma till Vincent och har efter lite letande hittat och förlovat mig med mannen i mitt liv. Jobbar som sjuksköterska i hemsjukvården sedan Juni 2012 och trivs jättebra med de. 2015 kom lillebror Noah till världen och familjen känns nu komplett.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela