Jennys tankar

Augistibarn

Publicerad 2007-08-11 15:31:45 i Allmänt,

  Hej hopp!

Så idag (10:e) fyller Mathias år, hela 23 år Stort Grattis till honom..   Happy Birthday 

Idag (10:e) fyller oxå Emelie år, hela 20.. Japp nu är tösen stor! Stort Grattis till henne oxåHappy Birthday..
   
Väldigt vad det är folk som fyller i Augusti.. ?

Pratade med Kim oxå, han var på fest i nåt lägenhetshus..
Jag jobbade ju och traska runt i regnet där..
Så vi  "hejja" på varann, sen vid halv 9 så ringde Kim..
Vi prata om dittan och dattan..
Han har ju fått nytt badrum nu så vi bestämde oss för att ha ett "poolparty" till..Bubble Bath
  
Sist vi hade "poolparty" ( en knasig ursäkt för att umgås och dricka vinCheers) så var det Kim, Jag och min kusin Camilla..
Vi hade hans badrumslampa som sol så vi satt med solbrillor på i hans badkar..
Drack vin och kasta badboll till varandra, jävlans trångt men kul..
3 pers i ett vanligt badkar.. Det är tur en är liten om raven  Moony 4 ..





Hearts
Pöss

Kommentarer

Postat av: Camilla

Publicerad 2007-08-11 15:57:34

Hihi, det var ju en kanondag :) Bästa poolparty jag vart på! :) krams

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Årgång 1982, är som vin och blir bara bättre och bättre med åldern :). Är mamma till Vincent och har efter lite letande hittat och förlovat mig med mannen i mitt liv. Jobbar som sjuksköterska i hemsjukvården sedan Juni 2012 och trivs jättebra med de. 2015 kom lillebror Noah till världen och familjen känns nu komplett.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela