Jennys tankar

De ni..

Publicerad 2007-08-12 16:34:31 i Allmänt,

Tjo!
Så igår skulle jag egentligen ha varit chaufför åt Pappi rolle och Jonas..
 Det var  bara den lilla detaljen att de glömmde säga till mig att de inte behövde nån chaufför, så när klockan började närma sig 9..
-ska vi inte åka snart?

Nepp de skulle vi inte..


"Addiction is only as strong as you let it be.."


Nehej.. Gött tänkte jag, var så frukstansvärt trött igår..
Iaf så jag började sortera dvd-filmer, dammsuga och byta sängkläder..
När de var klart släpa jag ner en gammal fotölj som är efter Christers pappa, tror ja.

Ful som statan, men ni har aldrig landat raven i något goare..
Världens skönaste fotölj!
stort + i kanten att den just är gammal..
Älskar gammla saker med lite historia bakom..
Fast även Ikea saker kan va snyggt, bara det inte blir för mycke..

Tycker sakerna man gör nu är så platiga och låssas trä..
Förr var det stora rejäla grejer i mörka färger<-- hur snyggt som helst..


Fast hemma ska man ha en fin balans då..
De får inte se ut som en loppis med bara gamla saker, de får heller inte vara för plastigt...
Man kan inte få det personligt och mysigt om det är för plastigt liksom..

Vet inte hur många grejer jag köpt för att det är snyggt, och när man väl står där hemma så är det inte jag liksom...

äh fan


Skicka efter film igår oxå..

Carmen Electra, nu ni, ska jag vicka på ändan..
Skicka efter Gray´s  Anatomy  oxå..

Finns det någon Maxvikt, för trappor? 


  Vet ni vad min sötnos gjorde imorse, hon sov till 9..
Jag vaknade före henne, hon snarkar som bara den.. 






Hearts
Pöss








Kommentarer

Postat av: mohaha

Publicerad 2007-08-13 06:16:25

Du känner du alex schulman ?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Årgång 1982, är som vin och blir bara bättre och bättre med åldern :). Är mamma till Vincent och har efter lite letande hittat och förlovat mig med mannen i mitt liv. Jobbar som sjuksköterska i hemsjukvården sedan Juni 2012 och trivs jättebra med de. 2015 kom lillebror Noah till världen och familjen känns nu komplett.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela