Jennys tankar

Det går neråt för Gujje...

Publicerad 2007-08-14 18:49:40 i Allmänt,

Ja ni detta är ju nästan pinsamt..

Iaf igår så fick ja sms av Jessica, min mittenkusin..
Hon fråga om jag skulle med ut och fest, japp de ville jag.
Har ju inte festat på hela sommarn, har ju bara jobbat och jobbat.

Så det skulle verkligen bli skitkul!

Iaf så pappa brumma iväg mig till stan, hem till Emma där vi skulle förfesta..

Så där satt jag, Emma och Jessica och drack.
Vi tog det riktigt lugnt faktiskt, fast vi spela Fuck You och ölkortleken.
De va riktigt roligt, alla heter Kenneth och man måste dricka med båda händerna..
Dagen till ära hade jag tåstrumpor på mig för Jessicas skull

Emmas söta katt Vargen var oxå med (hoppas verkligen jag hörde rätt)
Först tyckte jag hon sa Mariann hela tiden, vilket konstigt namn på en katt tänkte jag..

Så jag fråga henne tillslut, vad heter hon?
Han!

blev lite skratt där..


Iaf efter alla spel så tog vi fram samtalshatten!
Lr i detta fall Emmas keps, som vi la ner lappar med ämnen på..  

Först var det bara en löjlgrej, skrev löjliga saker på korten, inge vikommer prata om ändå..
Men huxflux så blev vi allvarliga och diskuterade varje ämne.
Ämnena var: Fötter, Pojkar, Göran Persson, Ställningar, Grums luft, Klimatet, Busschaufförer, gaypolitiken och Rakning.

Vi diskuterade alla ämnena och hade faktiskt skitkul!

Sen ringde Magnus eller så ringde jag han, lite oklart där...

Så han kom oxå till Emma.

Satt där ett tag och sen, håll i er nu, så gick vi till Arena!
Arena, kan ni tänka er, det är ju pinsamt att bara säga namnet..
Men kul hade vi..

Iaf fick visa leg för att komma in på Arena, då kände jag mig ung! De ni!

In på Arena och sätta sig till rätta, nästan de första vi gjorde var att köpa en varsin drink, sen satt vi och töla lite..

De andra skulle gå ut och röka och jag skulle passa på att smita på toa..
Va tror ni att jag gör, jo på vägen ut från toan vrickar jag foten i det enda trappsteget som fanns..
Så jag mer lr mindra ramlar på den stackars killen som stod där, kände mig urdum..

Men fi fan va ont de gjorde, va tvungen att gå in på toan igen, för jag trodde jag skulle börja grina...
Sen kom iaf Emma och Jessica in och leta efter mig så då hoppa jag ut..
AJ AJ AJ!!
Tog mig iaf till en stol så jag fick ta av mig skon och lägga upp foten på en stol.. Där satt jag resten av kvällen med Magnus som höll mig sällskap.. Emmas kompis Maritza kollade på foten och klämde, jag skrek rakt ut fan va ont de gjorde, fick inte på mig skon sen, fi fan alltså..

Iaf jag och Magnus började gå hem, men sen ringde Magnus efter taxi, för jag orkade inte gå på foten..
Satan i gatan!!

Väl hemma satt jag mig på soffan och där satt jag, till Emma kom hem och lindade lite bandage runt foten..

Min stackars lilla fot var svullen =(

Iaf imorse så ringde jag mamma som kom och hämtade mig vid 8 och körde mig till akuten..

Satt där själv och dega till det kom Värsta hetingen och ropa in mig..
Fick hoppa på ett ben, kunde inte ens stödja lite på foten..

Så nu fick jag ligga på en säng med benet högt upp, låg där själv en timme typ och räkna takplattor..
Mucket intressant!
Sen kom doktorn och klämde och kände, AJ AJ AJ som fan!
Hon skulle fixa en remiss till röntgen.

Låg på rummet ännu en stund innan den heta sköterskan? kom med rullstolen och hämta mig..
Undrar om han var sköterska?

  Iaf så satt utanför röntgen en stund i min fina rullstol, vilket vrålåk!  =P

Han , vad han nu var, hetingen iaf.. Han var jätterolig, prata lite om dittan och dattan när han körde tillbaka mig till rummet..
Sen när han kom tillbaka sa han ja vi får gipsa, 2 månader med gips..
Minen jag gjorde måste ha sett för rolig ut, han försökte hålla sig för han drev bara med mig..
Ja jävlar tror aldrig min tankegång har gått så fort som då..

Iaf så han linda bandage på min lilla fot så fick jag kryckor.
Kraftig stukning var de..

Så nu studsar jag runt på kryckor och ser dum ut...


Va inte alls pinsamt, hur många trodde inte att jag var dyngrak och snubblade i trappen liksom..
Men så full var jag inte ens, lite berusad bara..
+ att det hände på Arena *suck*  Pinsamt! Shy Whistler


Så går det när man tar med sig gammlingar ut sa Jessica =P

Snälla Magnus bjöd oss på potatisgratäng sen på dagen, mumma va gött!
Magnus är att för snäll han, vilken kock!


          
   



Slänger upp resten av bilderna sen...



Hearts
Pöss





Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Årgång 1982, är som vin och blir bara bättre och bättre med åldern :). Är mamma till Vincent och har efter lite letande hittat och förlovat mig med mannen i mitt liv. Jobbar som sjuksköterska i hemsjukvården sedan Juni 2012 och trivs jättebra med de. 2015 kom lillebror Noah till världen och familjen känns nu komplett.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela