Jennys tankar

Fredasklubben

Publicerad 2007-08-31 21:55:27 i Allmänt,

Tjo!


Idag har jag jobbat, var riktigt pigg ett tag faktiskt!


Jobbade till 2, då hämatde syrran mig och vi for in till staden.
Min lilla syster yster har ju fått glasögon, så vi for in för att hämta dom.
Snygg som fan blev hon!
Nästan så jag funderar på att skaffa brillor.
Ne, men syrran och mamma säger att jag ska göra en synundersökning iaf, man märker ju inte att man ser dåligt typ.
Det kanske är därför jag är så trött hela tiden.
Väl inne på Bergvik, vi skulle köpa en rulle tapet.
Så skulle syrran visa sig för Ida.
Sen iaf så gick vi och tittade på skor.
Och jag är KÄR, vilka underbara skor!
Men jag ska ju snåla den här månaden, så jag våga inte ens gå fram och kolla prislappen.
Men nu kan jag inte sluta tänka på dom, dom var så fina. Kunde ju ha provat dom iaf och sneglat lite på prislappen, de kanske inte alls var dyra.
*suck*

Ne syrran och brorsan festar i grums, själv ska jag lägga mig och snarka nu


 Hearts 
Pöss


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Årgång 1982, är som vin och blir bara bättre och bättre med åldern :). Är mamma till Vincent och har efter lite letande hittat och förlovat mig med mannen i mitt liv. Jobbar som sjuksköterska i hemsjukvården sedan Juni 2012 och trivs jättebra med de. 2015 kom lillebror Noah till världen och familjen känns nu komplett.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela