Jennys tankar

GoaAnders 26 år och Ung.

Publicerad 2007-08-04 15:11:48 i Firarhörnan,

 Birthday Banner  
image203

Grattis Grattis!
Hurra Hurra Hurra Hurra  Happy Birthday 



Tjena tjena!

Så igår fyllde Lille Anders 26 och mobbad så in i norden blev han.
Kanske några slag under bältet, men pöjken tål och kan ge tillbaka.. =P

Brorsan och han gadda ihop sig emot mig, jag försökte tala om att det är faktiskt Anders som fyller år..
Ska ni mobba mig får ni vänta till Januari..

Alla vet ju att hårfästet kryper bakåt vid 26 och snart börjar det i nacken =P

Iaf träffa alla kilsbönner och det var en riktigt trevlig fest, faktiskt!
Vi spela playstation och några spela poker.

Anders hade sagt att han behöver en tjej och en bil, så av Mathias fick han en Barbie och en leksaksbil =P
Humor!

Av mig/ oss  skulle han egentligen få en fin groda, men affären var stängd så han fick en film, I lejonets tecken (Dansk Gladporr), En nagelsax som var en groda, en blomma och kruka som hade grodor på sig.

Prata inte med så många igår faktiskt, lite tråkigt, alla hade fullt upp..

Men jag hade jättekul! Lite väl mycket "pet" kanske =P

Tänk nu är Anders 26 i hela 5 månader innan jag blir det, GÖTT!


                      



Även idag fanns det tid för fjanteri =P
     
Tänk även när vi försöker va fula, så är vi snygga =P





vid typ halv 2 lr nåt så kom taxin
 




-Håkan, vad är det fr brännarprogram Martin har?
-Jag tror det är det där Eniro..
-Jaha ja hahahaha...







 Hearts 
Pöss


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Årgång 1982, är som vin och blir bara bättre och bättre med åldern :). Är mamma till Vincent och har efter lite letande hittat och förlovat mig med mannen i mitt liv. Jobbar som sjuksköterska i hemsjukvården sedan Juni 2012 och trivs jättebra med de. 2015 kom lillebror Noah till världen och familjen känns nu komplett.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela