Jennys tankar

Knäppisen Jenny =P

Publicerad 2007-08-08 22:00:56 i Allmänt,

Hej hopp!

Vad jag kan roa människor med mina fobier..
Blir lite små mobbad på jobbet, men det är sånt man får bjuda på.

När det gäller min säkerthet kan jag vara skitnojig.. För jag vill inte dö (än iaf) så varför utsätta mig för vissa saker liksom..

Jag skulle aldrig bosätta mig i en lägenhet högre upp än brandstegen räcker.
WTC de tog typ 2 timmar för brandmännen att vandra upp till elden, helt ofattbart för mig hur nån kan vilja jobba så högt upp..
Ne brinner det ska ja kunna hoppa ut om jag vill, helst utan att dö..


Okej okej, dubbelmoralen kommer snart fram..
Men det är farligt att köra bil varför gör du det då?
Jag cyklar faktiskt ibland om det finns cykelbana, ne men bilen ansr jag är en del av livet..
Bor man ute i "skogen" måste man ha bil..

Åka skridskor på sjön skulle jag aldrig göra, i så fall ska jag ha flytväst, badring och allt du kan tänka dig. Går jag igenom isen ska jag iaf flyta tills jag kan ta mig upp.
Men det kör ju bilar på isen, spelar ingen roll..
Hur vet ni att dom har kört precis överallt, lr tänk om dom gör den lite "sprickig" så kommer jag och söndaspromenerar, plask liksom.
Nope det blir det ingenting med..

Det där roade Maria och Ann-Lisbeth väldigt =P

Skulle jag åka bil på isen ska jag ha en cab + att jag självklart ska ha flytväst.
Maria tyckte ja det ser snyggt ut på vinter..
"Jenny kommer i snöstorm med ner cabbat"  hahaha 

Vadå jag slipper följa med ner i djupet iaf...

Har massa såna där grejer jag aldrig skulle göra..

Typ Bunge-Jump vad är det för bäst före datum på en sån lina?


Har massa konstiga tankar om sånt där.

Samma sak med att jag gillar inte att döda djur, har ju varit vegetarian och ska försöka bli det nu igen..
Slår inte ens ihjäl myggor, för varför ska jag bestämma när de ska dö..

Första sommarn i Strömstad hittade jag en skalbagge som låg och plågades, så jag fick ha ihjäl den.. Kan fortfarande ha lite dåligt samvete över de..
För att inte tala om den stackars igelkotten jag körde på, vet iofs inte om den redan var påkörd lr inte när jag kom med bilen..

Vet inte hur många spindlar jag räddat ur duschen, ser jag en blöt spindel liggandes i duschen.
Slutar jag duscha och försöker ta upp den, lägger den på en handduk och försöker "blåsa" den någolunda torr..

Jag kan inte ens döda fästingar, nej ja kastar ut dom och katten drar in dom igen..

Imorse innan jag åkte till jobbet låg det nån flyggrej på bilen..
Den låg med vingarna neråt och kunde inte ta sig upp, vad gör jag..
Jo ja letar upp nåt som den kan ta tag i, hjälper den loss och försöker leta upp en någolunda skyddad plats den kan ligga och torka på innan den flyger iväg..
  
Kollar såklart att den inte ser skadad ut först, men den kröp som bara den så fort den kommit på fötter..


Ne jag gillar inte att döda nåt, tror ja...


Vad har jag mer för knäppa tankar då...


Ne måste sova nu


Natti natti


Hearts
pöss



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Årgång 1982, är som vin och blir bara bättre och bättre med åldern :). Är mamma till Vincent och har efter lite letande hittat och förlovat mig med mannen i mitt liv. Jobbar som sjuksköterska i hemsjukvården sedan Juni 2012 och trivs jättebra med de. 2015 kom lillebror Noah till världen och familjen känns nu komplett.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela