Jennys tankar

Torsdasklubben

Publicerad 2007-08-31 19:45:37 i Allmänt,

  Halla!

Så idag har jag varit och klippt mig, så har jag slingat håret lite.
  Vill ju färga håret i nån ljusare färg än var jag va.Woman In Rollers
Men då måste jag slinga upp det några gånger så färgen fäster..
Är ju hos Camilla och klipper mig, och hon hade sin pyttelilla valp med sig på salongen. 
  Så busig och Så söt!
Man ville bara ta och krama och busa med den lilla lurven!Pomeranian

Satt där och blev slingad till typ 11, var så trött!
Alla säger att jag ser så trött ut nu, känner mig ganska pigg när man väl kommer igång.
Men att lägga sig vid 9 -10 är väl lagom lr?
orkar knappt va uppe på kvällarna, Vitamin brist kanske, lr höstmörkret som kryper på.

Jobbade kväll idag med efter jobbet blev det hem och sova.
Iaf hade ute turen med Cissi, Har alltid jätteroligt när vi jobbar ihop.
Vi prata om tvättstugor och lortiga fönster hahaha  Washing Machine 

Så diskuterade vi detta om att vara otrogen, ni vet jag skrev ju tidigare i ett inlägg om otrohet och att komma emellan..
Glömmer aldrig när vi provade nya gångstilar haha, va roligt jag hade den kvällen!



Annars hände de inte mycket idag..


   Osminkad och jävlig, men ganska färgglad =P!




Hearts
Pöss






Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Årgång 1982, är som vin och blir bara bättre och bättre med åldern :). Är mamma till Vincent och har efter lite letande hittat och förlovat mig med mannen i mitt liv. Jobbar som sjuksköterska i hemsjukvården sedan Juni 2012 och trivs jättebra med de. 2015 kom lillebror Noah till världen och familjen känns nu komplett.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela