Jennys tankar

Lite svammel om julbord och annat

Publicerad 2007-12-05 22:01:47 i Allmänt,

Hej hopp!

Japp nu har vi haft julbord med jobbet, vi var 15-16 pinglor som samlades vid Rangela (heter de så?).
Vi käkade massa gott och firade Christl som fyllt 60.
Linda som fått bäse var oxå med, roligt att se henne igen.

Själv satt jag mest och lyssnade på andra är så jävla snuvig, så allt är fan jobbigt.
Hatar att vara förkyld, tycker synd om mig själv.

Ska lägga mig och glo på tv snart.

Konstiga känslor har virvlat upp, ringde Håkan tänkte att han skulle hjälpa mig att reda ut detta.
Har pratat med både Anders och Håkan, men jag kommer liksom ingenstans.
Kan det vara en engångsgrej?
Fast det är ändå WOW känsla över det hela..
  Svårt!

Satt och såg på birdezilla i nån reklampause medan jag prata med Anders. Jag skulle säga ska vi höras senare eller  imorgon, men det kom ut ska vi gifta oss ikväll eller imorgon.
Haha Anders sa att han tyvärr inte hade tid ikväll.


Känner mig helt spyfärdig efter all mat.

jaja
nu ska ja inte klaga mer.




Hearts
Pöss





Kommentarer

Postat av: Lindus med bäsen

Publicerad 2007-12-06 21:31:03

Det var jättejätteroligt å träffa dej å alla andra från jobbet också... saknat er jhu!!!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Årgång 1982, är som vin och blir bara bättre och bättre med åldern :). Är mamma till Vincent och har efter lite letande hittat och förlovat mig med mannen i mitt liv. Jobbar som sjuksköterska i hemsjukvården sedan Juni 2012 och trivs jättebra med de. 2015 kom lillebror Noah till världen och familjen känns nu komplett.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela