Jennys tankar

Satans jäkla ...

Publicerad 2007-12-15 12:35:32 i Allmänt,

Hej hopp!

Dåså, nu är mina piercingar borta.
Har dock inte bestämt om det ska vara för alltid eller bara ett tag. Man kan göra så mycket med nålar nu för tiden.

Mina eksem har ju blivit så in i helvetes mycket värre, ingen vet ju va de beror på heller *suck*.
Har ju inte hittat min salva på några dar så eksemen har ju verkligen blossar upp =(, varje gång jag är och kollar dem och ska få nya salvor så säger läkaren jämt bla bla bl piercingar ska du absolut inte ha bla bla bla...

Men ja vill ha piercingar ju, känner mig helt naken nu.

Alla andra år brukar ja ha eksemen typ på våren och lite på sommarn, men det här året har de varit framme nästan   hela tiden och de är mycket större *suck*.

Så det är inte pollen som jag/vi trodde först, dåligt med pollen nu liksom.

Japp, här ska klagas!


Igår trodde jag att jag skulle bli tokig, de var jättevarma, de gjorde ont som satan och de kliade *fyfan*, men som tur var hittade jag min salva som varit borta hela veckan. *Yeahy*.


Va fan är det jag inte tål??



Hearts
Pöss





Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Årgång 1982, är som vin och blir bara bättre och bättre med åldern :). Är mamma till Vincent och har efter lite letande hittat och förlovat mig med mannen i mitt liv. Jobbar som sjuksköterska i hemsjukvården sedan Juni 2012 och trivs jättebra med de. 2015 kom lillebror Noah till världen och familjen känns nu komplett.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela