Jennys tankar

the world is darker..

Publicerad 2007-12-07 22:53:08 i Allmänt,

Hejsan hoppsan!

Idag har varit en ganska jobbig men rolig, stackars Ann har jag retats med som bara den.
Men jag känner mig så retig och busig.

Iaf sov skitkasst inatt, det gick inte att somna, hann se några filmer iaf. Jag var så jäkla pigg inatt *suck*, tänk inte ens på nätterna ska man få vara trött.
Den sista gången jag kolla på klockan var den halv 3, det är farligt att lägga sig och stri i telefonen så man piggnar till. Låg och stre med Magnus om allt och ingenting.

Imorse när jag vakna vid halv 7, japp jag var uppe extra tidigt idag,  så var det strömavbrott. Hela området var kolsvart.  Fy Fuck oxå.
Jag vaknade och försökte komma på vart jag tagit av mig jobbkläderna, öööhhhh  ville min hjärna tänka.
Kröp runt lite på golvet och kände mig fram, hittade dem tillslut.
Har ni nångång försökt att klä på er när allt är kolsvart, det är inte lätt kan jag meddela, det var till och med förbannat svårt. Vad är fram och vad är bak, hmm? Hade iaf mobilen som en liten ljuskälla.

Tände 2 värmeljus i köket och försökte se om jag såg ganska okej ut. Ringde mamma och fråga om dom hade ström, det hade dom så jag åkte dit och käka frukost.

Det var inge lättare utomhus i kolmörker, eehh vart är nyckelhålet och vilken nyckel ska jag ha?
stod där medmitt lilla värmeljus som jag försökte hålla vid liv, försökte pilla på mobilen så den skulle lysa oxå.

Vilken jävla morron!
Att man ska bli så handikappad, nej de här går ja inte med på. Det måste väl för höge farao kunna bli strömavbrott utan att jag ska slå ihjäl mig.


Har inte gift mig med Anders än, men Nicke har erbjudit sig att vara präst/ Tärna/ Bestman. Kan iofs vara intressant att se Nicke i kjol.
Ska ut och spana på tjejer med Anders, han behöver några nya moves sörrni.



 Kan polisen ha fartkontroller nu när det är mörkt?
Hur smakar egentligen mjölk?
Varför blir äldre så vimsiga när de får urinvägsinfektion, varför blir inte vi de?



Orka tjaffsa liksom.

Jag har börjat kolla på discovery, det där programmet där de berättar hur man gör massa olika saker. Jag håller tummarna för att det blir havrefrasens tur snart. För eller senare så borde nån visa hur man gör.

Ne nu ska ja ner och glo på tv, har ändå inget vettigt att skriva här.




Hearts
Pöss





Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Årgång 1982, är som vin och blir bara bättre och bättre med åldern :). Är mamma till Vincent och har efter lite letande hittat och förlovat mig med mannen i mitt liv. Jobbar som sjuksköterska i hemsjukvården sedan Juni 2012 och trivs jättebra med de. 2015 kom lillebror Noah till världen och familjen känns nu komplett.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela