Jennys tankar

Welcome To The Strange

Publicerad 2007-12-09 14:04:43 i Allmänt,

Hej hopp!

image562


Så igår ringde jag Håkan och sa ja kommer till dig ikväll du kommer ihåg det va.
Ja, sa han. Ja sa att jag skulle vara chaffis och att jag skulle stanna hos honom tills de ville bli hämtade allt detta var okej på morron.

Va tror ni Herr Trädkramare gör då.
Jo han ringer senare på dagen till mig och säger att han ska ha grabbkväll med Ove och Rosén, jag råka visst dubbelboka mig.
Jaha, men när gjorde ni upp detta då?
-Förut, jag ringde och fråga om dom ville kom hit...

Man känner sig alltid välkommen hos Håkan.



Säg aldrig "kanske" eller "vi får se" till Håkan, för i hans hjärna är det "jo, jag lovar" eller "det är helt klart vi gör så".

Åkte iaf dit på kvällen.
Träffade Ove som var en mycket trevlig prick.
Han och Håkan spelade playstation, nåt bilspel.
Har aldrig sett några köra så dåligt i hela mitt liv tror ja =P..
Ove svängde med hela kroppen och höll på att riva ner chipsskålen, Håkan satt jättekoncentrerad och vägrade prata.

Håkan fick sina presenter igår oxå, slet hela dagen med hans T-shirt. Det krånglade ovanligt mycket för mig faktiskt.
Jag och Richard mobba ju han när vi grilla, så det fick bli ko skämtet.
 

Han fick oxå den snygga kronan, en rosa sovmask och en spritflaska.


Det blev några historier om Håkan och en hel del skratt. 
Vill oxå följa med ut och se fullisHåkan in action. =P



Man måste spola ordentligt!

  


En jättetrevligkväll som avslutades med några "Macken" avsnitt.
Det är la inte lätt å sjonga, om en måste yla som en gris hele tiden


Sista halvtimmen satt jag och sov i fotäljen, satan i gatan va trött jag var.
Vakna av att pappa ringde vid 2, det var 2 trötta karlar och en trött tjej som jag hämta.
Pappa och Joel diskutera lite på slutet om inbrott och annat sånt som hör till alkoholen =P

Det har föresten varit 11 inbrott/inbrottförsök här i området.
Det ni håll i hatten, annars är det nån jävel som snor den.


Det var allt från mig



Hearts
Pöss



Kommentarer

Postat av: Martin

Publicerad 2007-12-09 17:53:36

HAHAHAHA
Det är håkan i ett nötskal, är det nån som är duktig på å dubbelboka är det mr håkan alias "romantikern".
Kommer ihåg en gång han skulle till mig, det visade sig att han bokat in kvällen till 6 olika pers.
Grymt skön t-shirt!!!

Postat av: Dr.Holmberg

Publicerad 2007-12-10 20:09:42

Mannen, myten, folkölen har slagit till igen.
Ja, Håkan in action är en storartad syn haha :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Årgång 1982, är som vin och blir bara bättre och bättre med åldern :). Är mamma till Vincent och har efter lite letande hittat och förlovat mig med mannen i mitt liv. Jobbar som sjuksköterska i hemsjukvården sedan Juni 2012 och trivs jättebra med de. 2015 kom lillebror Noah till världen och familjen känns nu komplett.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela