Jennys tankar

Det nya året.

Publicerad 2007-01-11 18:35:19 i Allmänt,

Måste bli bättre på att kludda här..

Va ute med en killkompis en helg, det sluta som en date =P

Tror inte något kan förstöra dettta året, känns som att det kommer bli väldens bästa år.
Förutom att jag fyller 25 då, japp ja har åldersnojja. Jag är absolute inte redo för detta, jag vägrar.
Får väl skriva ett brev till kungen och be han, att hans snubbar ändrar lite i datorn =P

25 var ju jättegammalt förr, när jag gick i högstadiet sa man att när jag är 25 då ska jag va förlovad, ha en unge på väg och ha ett bra jobb.
Det går inte riktigt enligt planen kan jag ju säga, är singel än så länge och om ja ska får barn inom det närmaste året, får jag nog köpa spermier på nätet..

Iaf det känns som om året kommer bli det bästa hittils. Är liksom glad i hela kroppen, känner mig nykär fast de är jag inte, om inte min hjärna snappat upp nåt som jag inte märkte då.

Fast lite förälskad är jag allti Jason Mras musik.

iaf det här året ska jag gå på minst 2 dejter, som jag måste fixa själv. Har lite ångest för de faktiskt.
Men måste ju våga lite här i livet. 

får skriva mer någon annan dag, plikten kallar.

Kommentarer

Postat av: Gunnar Nilsson

Publicerad 2007-01-31 07:01:09

:/

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Årgång 1982, är som vin och blir bara bättre och bättre med åldern :). Är mamma till Vincent och har efter lite letande hittat och förlovat mig med mannen i mitt liv. Jobbar som sjuksköterska i hemsjukvården sedan Juni 2012 och trivs jättebra med de. 2015 kom lillebror Noah till världen och familjen känns nu komplett.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela