Jennys tankar

1, ett ensamt nummer..

Publicerad 2007-07-05 18:27:26 i Allmänt,

Tjena tjena!

Vet ni vad jag kom på, att jag inte sett lr pratat med Bebbe på evigheter..
Detta måste ändras på, ska ringa han nån kväll..

Jessica ringde förut..
Så på onsdag ska jag, Jessica, Mamma & Moster Gunnel ut på galejj (stavning?) Boys Night Out  
Jag blir antagligen chaffis, men Gujje ska ut med Jessy.. Detta måste ju bara firas på ett lr annat sätt.
Var längesen vi festa nu, ska försöka så nån liten snäll själ hämtar oss..


Ser fram emot detta, bara det slutar regna..


Idag iaf, så jobba jag som vanligt..
Fick skäll av en tant, men hon skällde utan att jag egentligen gjort nåt fel, sånt kan jag bli lite sur på...


Jag och filippa konstatera att 2 timmar är jävligt lång tid..

Från halv 8 till tolv springer tiden bara fram, med de där sista timmarna innan man får gå hem, de tar fan tid.
Vi räkna ner minuterna..


Har fortfarande ont i örat, ska ringa vårdcentralen imorgon, tror jag Nurse .

Nu ni, nu ska ni få se min lilla hårsvans som är kvar, håll i er nu!
   
Kolla minen i spegel, vilken pose...
Kommer ett kort när jag har nedsläppt nångång snart, hara bara inte hunnit haft det så..
Vill ha uppsatt i jobbet, vill inte riskera att få det fullt av lort..



Ne ska ringa Herpes Håkan snart!





Hearts
Pöss på er




Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Årgång 1982, är som vin och blir bara bättre och bättre med åldern :). Är mamma till Vincent och har efter lite letande hittat och förlovat mig med mannen i mitt liv. Jobbar som sjuksköterska i hemsjukvården sedan Juni 2012 och trivs jättebra med de. 2015 kom lillebror Noah till världen och familjen känns nu komplett.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela