Jennys tankar

Alexandra och Jenny tänker till..

Publicerad 2007-07-13 12:11:22 i Allmänt,

Tjena!

Så jag och Alexandra satt på jobbet och spåna, om se och hör.
Vi vet att skvallertidningar är nåt den äldre generationen gillar.
Så vi fundera på om dom vet vilka de läser om, tror knappast en tant på 75+ har koll på Idol-Måns och alla de nu skriver om.

Det skrivs ju mest om "stjärnor" som är "kända" i 2 säsonger, typ.
  Väldigt lite om de folkkära artisterna som Carola och Lasse Berghagen som varenda kotte känner till.

Tänk om de tror att det är som Nwt och att allt som skriva är om vanligt folk?

Vi tänkte lite till och Alexandra säger, tänk om det skulle finnas en Se & Hör fast bara om Grums med omnejd..
Jag skulle köpa den direkt!
Jag med, tänkte jag högt.Newspaper 2
  
Så vi spånade vidare på denna tanke, Hemma hos repotage hos "kändisar" i Grums typ han som alltid går i hatt, alla vet vem han är men ingen har egentligen någon riktig koll på vem han är.
Ute och Inne- lista.
  Stor intervju med nån som kört rattfull och ångrar sig får be Grums invånare om ursäkt.

Vem som kuckilurar med vem, titta denna har inte riktigt kommit i form till sommaren.
Den här har gått upp lite i vikt, den här går på en ny diet, vem som väntar barn, nya par osv..
Och det bästa av allt, det är vanligt folk som du och jag "känner".

Jag och Alexandra skratta som bara den åt allt, med rätt kontakter får man reda på hur mycket skvaller som helst   Gossip.


Se & Hör i Grums kanske blir en ny tidning här vem vet =P




Hearts
Pöss





Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Årgång 1982, är som vin och blir bara bättre och bättre med åldern :). Är mamma till Vincent och har efter lite letande hittat och förlovat mig med mannen i mitt liv. Jobbar som sjuksköterska i hemsjukvården sedan Juni 2012 och trivs jättebra med de. 2015 kom lillebror Noah till världen och familjen känns nu komplett.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela