Jennys tankar

List it

Publicerad 2007-07-08 22:05:13 i Allmänt,

Namn: Jenny
Alias: Gujje
Hemligt alias: Agent 009, fast det använder de bara på KGB =P
Ålder: 25
Avskyr: Ärtsoppa, Kaffe, pedofiler, Mördare m.m
Tycker om: Min Familj & mina vänner
Pinsammaste du gjort: Gör så mycket dumt, svårt att välja ett
Din bästa sida: Omtänksam
Din sämsta sida: Retlig
Beskriv dig själv: Positiv & Sprallig
Kärlekslivet: Nja, Glaset e halvfullt
Komplex: Jodå, fel kan man hitta lite överallt.
Vad finns i fickorna: Telefonen, Nycklar och gammalt skrot
Bästa personen du vet: Alla Mina vänner e Bäst
Sämsta personen du vet: Finns en del där oxå
Dröm: Att vara ekonomiskt oberoende
Det första du tittar hos killar: Helheten
Det roligaste du gjort: Måste ha varit midsommar i strömstad
Piercingar: i Ögonbrynet och läppen
Tatueringar: japp 6 st, ska bli fler
Intressen: Träna, blogga
Höger- eller vänsterhänt: Höger
Humör just nu: Trött och sliten
Favoritgodis: Choklad
Är det nåt du absolut inte äter: Finns massor, ser det äckligt ut så äter jag inte.. Är jättekräsen
Kläder just nu: Jeans och en T-shirt
Musik just nu: Coming undone - Korn
Vad sa du senast: Jaha
Om du var tvungen att leva i en annan tidsepok, vilken skulle du välja då: typ 2500-talet, Jag vill flyga tefat och semestra på månen
Sommarplaner: Jobbar hela sommarn
Är du bra på matte: Hyfsad
Fisk eller badkruka: Fisk
Längd: 169 cm
Hur många kuddar sover du med: Tre
Favoritväder: Soligt och varmt
Om du var fast på en öde ö, 3 saker att ta med dig: En stor båt, massa mat & nån kompis
Spelar du nåt instrument: kan spela Piano
Morgon- eller nattmänniska: Går i perioder
Sparare eller slösare: En mix av båda
Vem är viktigast för dig: Familjen
Bästa film: Dagboken
Tror på liv på andra planeter: Japp
Kommer du ihåg din första kärlek: Japp
Älskar du henne/honom fortfarande: Ne
Har du några homosexuella vänner: Nja bekanta
Tror du på mirakel: Japp
Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: Japp
Ser du dig själv som tolerant mot andra: Jao
Ser du på kärleken som ett misstag: Nej
Bio eller promenad: Bio
Är du kittlig: Beror på humöret
Snarkar du: Det händer, men det är charmigt när tjejer gör de..
Stjärntecken: Vattuman
Rädd för insekter: Gillar inte när de kommer för nära bara
Äckligaste insekten: Fästingar
Största svaghet: Blyg
Det här är jag bra på: Sova, prata i telefon
Bästa bok: Stephenie Plum böckerna
Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja: Snabbhet
Chips, morötter eller godis: Morötter och Sylt *mumma*, Chip lr knäckebröd
Pizza eller hamburgare: Pizza
Skriver du dagbok: Jajjemän, fast det har blivit lite si och så med det nu
Har du nån flickvän/pojkvän: Nope
Stökigt eller välstädat: Stökigt så in i norden
Gungar du på stolen: Det Händer
Skulle du någonsin få för dig att hoppa bungy-jump: Nej, hualigen
Vilken hand håller du gaffeln i: Jag brukar byta fram och tillbaka
Hur är din drömtjej/kille: Omtänksam
  Hur många syskon har du: 2, Lillebror & Lillasyster + 2 Plastisar
Vad är du mest rädd för: Att mista min familj
Saltar du på maten: Nästan aldrig
Gillar du att sjunga: Japp, i love it.. Fast det är mer falskt än bra
Vilket gymnasieprogram går/gick du och varför: SMBF
Anser du att du är stark: Beror på vem jag jämför med
Brukar du sola: Det händer
Vad gör du om du får hicka: Hickar på tills det ger sig
Röker du: nja, det händer på fester ibland
Snusar du: Nope
Använder du knark: Verkligen inte
Kaffe, te eller inget: Te, när man kommer in efter en kall dag utomhus
Har du en besatthet: Inte direkt





Hearts
Pöss


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Årgång 1982, är som vin och blir bara bättre och bättre med åldern :). Är mamma till Vincent och har efter lite letande hittat och förlovat mig med mannen i mitt liv. Jobbar som sjuksköterska i hemsjukvården sedan Juni 2012 och trivs jättebra med de. 2015 kom lillebror Noah till världen och familjen känns nu komplett.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela