Jennys tankar

Listat

Publicerad 2007-07-03 12:53:55 i Allmänt,

Tre saker jag inte förstår:
Polska
Killar
Politiker


Tre saker som finns på mitt skrivbord/bordet jag sitter vid:

Vattenflaska
Mobilen
Tumstok

Tre saker jag gör just nu:
Sjunger
Bloggar
Sms´ar

Tre saker jag vill göra innan jag dör:
Uppfinna nåt
Skriva en bok
Lära mig surfa

Tre saker jag kan göra:
Göra bort mig
Köra bil
Läsa
  

Tre saker jag inte kan:
Kirurga i hjärnan på nån
Snyta mig
Nr 2´a hos nån annan

Tre saker jag tycker att du ska lyssna på:
Pink
Skid Row
Mamma

Tre saker jag skulle vilja lära mig:
Köra Lastbil
Dansa
Spanska




Hearts
Pöss


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Årgång 1982, är som vin och blir bara bättre och bättre med åldern :). Är mamma till Vincent och har efter lite letande hittat och förlovat mig med mannen i mitt liv. Jobbar som sjuksköterska i hemsjukvården sedan Juni 2012 och trivs jättebra med de. 2015 kom lillebror Noah till världen och familjen känns nu komplett.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela