Jennys tankar

Muppen Anders!

Publicerad 2007-07-01 11:50:47 i Allmänt,

Tjo! 
Nu känns allt mycket bättre Sunny .

Ringde Anders igår och gnällde hur länge som helst, visste inte vart jag skulle ta vägen med mina känslor.. Var tvungen att prata med nån, så det fick bli  Anders och inte vilken Anders som helst,
utan världens bästa Anders  Youre The Best .
Fast bara så ni vet är alla mina kompisar 5 stjärniga Star  Star  Star  Star  Star .


Prata med P igår oxå, vet ni..
Vi hade kommit på precis samma sak som vi kunde göra..
Great Minds Think  Alike..
Iaf så jag och Kilenarna, prata för längesen att vi skulle dit och grilla, så nu slår vi ihop allt.
Ska bara hitta en dag som passar alla..

Tröst åt igår som bara den, blev alldeles för mycket socker för mig, blä.. Var värsta fetknoppen igår, fast bara igår, idag är jag charmigt rund.
Mådde gôr dåligt efter de.. Fat Woman 3 ..
Jag och brorsan köpte glass och choklad.. Glassen ligger halväten i frysen och chokladen e kvar.. UUUHHHH orkar inte se de..

Jag och Anders diskutera toavanor igår, Som vi alla vet  gör tjejer aldrig nr 2 & om de nångång skulle göra det så är det rosa fluff som luktar jordgubb  Strawberry .
Jag höll ju självklart med, fast jag sa att tjejer går faktsikt på toaletten..
Tjejer gör inte nr 2, dom svettas inte, dom rapar inte och de släpper sig aldrig..

Ja svettas som en gris när jag är och tränar, 75 minuter step muskel, då e fan inte jag pippinett och bubbelgums fräsch.


iaf gick upp halv 8 idag, ja skulle ju och klippa mig..
Känns jätteovant nu, men jag är nöjd!
ska lägga ut ett kort nåndag när jag orkar sminka mig Dolled Up .


Ville bara säga att jag är positiv och sprallig som en lärka igen



 Hearts 
Pöss på er



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Årgång 1982, är som vin och blir bara bättre och bättre med åldern :). Är mamma till Vincent och har efter lite letande hittat och förlovat mig med mannen i mitt liv. Jobbar som sjuksköterska i hemsjukvården sedan Juni 2012 och trivs jättebra med de. 2015 kom lillebror Noah till världen och familjen känns nu komplett.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela