Jennys tankar

Onsdag!

Publicerad 2007-07-04 22:13:09 i Allmänt,

  Tjena!

Så idag hade jag delad tur, så efter första passet, hämtade jag Anna och vi drog till stora staden.
Vi åkte till Bergvik, de ni!Shopping 2
Anna skulle ha en gitarr, men inte en enda affär på hela bergvik hade de..   Grrr 
Vi var även in på biltema en sväng, prata med Nina Gumman som hade massa folk i kö..
Får dra in nån mer dag och hälsa på henne..

Vi var runt överallt och snurra tror ja, de gick så bra på vår sista shoppingrunda och denn gången blev det bara plö!
Men men nästa gång då jävlar, då kommer vi hem med kassar så vi får anlita lastbilschaffisar för att få hem   grejerna Tow Truck .

Måste verkligen börja ta lite kort på oss när vi shoppar runt!

Nåt som jag och Anna är väldigt dåliga på är att ha koll på vart jag parkerar, sånt har karlar alltid koll på av nån anledning. Egentligen är det ju jag som parkerar bilen som ska ha koll, men nu ville jag klämma in Anna på ett litet hörn oxå, så det inte bare e jag liksom =P

Obs parkeringen är som en labyrint för mig
- ser du bilen?
-Ne, gör du?

Får nästan alltid leta efter bilen där..Sherlock
Men de kunde ju vart värre, nån kunde ju sno bilen så springer man runt och letar i timmar efter en bil som redan hunnit flera mil bort..



Måste bara säga att mina tanter och farbröder e sötast!
Idag på jobbet så hade jag lite ont i ryggen, så var det en som hade gjort massa saker själv, för han/hon ville inte att jag skulle greja så mycket.. Ahh va sött!



Iofs kan jag inte komma ihåg när jag inte hade ont nånstans..
Har fortfarande ont i ryggen och det var i början av Maj som jag knäckte till den.
Den gör mer lr mindre ont nästan varje dag..
  Måste försöka få tag på läkarn i gen..


Såg ni där kom gnällningen!


Ne dax att ringa P nu



Hearts
pöss  



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Årgång 1982, är som vin och blir bara bättre och bättre med åldern :). Är mamma till Vincent och har efter lite letande hittat och förlovat mig med mannen i mitt liv. Jobbar som sjuksköterska i hemsjukvården sedan Juni 2012 och trivs jättebra med de. 2015 kom lillebror Noah till världen och familjen känns nu komplett.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela