Jennys tankar

På Tisdag, då ni!!

Publicerad 2007-07-04 21:18:23 i Allmänt,

Tjippeli Tjopp!

Jag vet att jag ska va positiv men kungen klagar säkert oxå ibland.
Så därför ska jag gnälla lite idag igen!

Ni får väl klaga om ni vill, men tänk på att då gnäller ni =P

Iaf Igår på jobbet, jag och Ann-Lisbeth Teamet som har koll!
Japp inget undgår oss, fast sen på kvällen hade vi olika turer..

Iaf så jag har ju en knöl i örat som gör förbenade (<-------- lokki lokki, barnvänlig) ont i, som tur var tittade sköterskan ner till lokalen så henne dök jag på..

  Så hon fick ta en titt på mitt öra,  vi kom fram till att jag skulle avvakta och se för ibland kan man få fettkulor och dom kan göra lite ont i början..

Ganska bra jobb ja har ändå, är det nåt kan man alltid fråga sköterskan och de andra i gruppen kollar blodtryck och blodsocker och sånt!


Gick jättebra igår iaf,,,




Hearts
Pöss








Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Årgång 1982, är som vin och blir bara bättre och bättre med åldern :). Är mamma till Vincent och har efter lite letande hittat och förlovat mig med mannen i mitt liv. Jobbar som sjuksköterska i hemsjukvården sedan Juni 2012 och trivs jättebra med de. 2015 kom lillebror Noah till världen och familjen känns nu komplett.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela