Jennys tankar

Positivitet, en bristvara?

Publicerad 2007-07-03 12:37:09 i Allmänt,

Nej fan nu ska jag va så positiv så kungen ringer och vill göra denna dag till en helgdag..
Jenny-dagen!
Då alla ska gå runt och vara positiva så in i norden.
   
Låter som en mycket bra idé tycker jag, så bollen är på din planhalva nu kungen.  Soccer Ball Prince

Igår när jag låg och halvsov som bäst ringde Magnus =), Man blir alltid så glad av han, när han är på mupphumör.
Iaf så hörde jag att det dundra och prata nånstans, så jag upp ur sängen smidig som en panter (om jag får säga det själv).
Hade nån sett mig hade de nog ringt ambulansen..
Typ ramla ur sängen, skulle ta emot mig med knogarna, hade ju telefonen i handen..
handen vek som så jag landa på handleden, fötterna trassla jag ihop så jag drog i benet, väl på golvet försökte jag mig på smidigheten igen och dratta i golvet.. hahaha Vilken syn. Club

Erik och Magnus va kvar i telefon och undra va ja syssla med..

smög omkring och leta lite efter nåt som kunde dundra och prata..
Katten sov i soffan (inte för att hon kan prata, men hon kan dundra ibland, så snarkar hon jäklans högt ibland.)   Pappa sov..
  
Kika in hos min bror, han låg och dundra i väggen och prata i sömnen..


Du vet att jag ljuger, när jag säger att du duger..   Moony 1na-na-na-na , som min gode vän Magnus alltid säger til mig..


Ska snart iväg till jobbet, har varit ledig 3 dar nu, Gött!!
iofs kunde jag ha haft roligare dessa 3 dagar, men ja ska inte klaga de kunde ha varit mycket värre oxå..

Allting händer av en orsak liksom, så att jag var lite krasslig nu, kanske rädda mig ifrån att sätta mig i bilen och krocka med nån..
Om jag hade gått ut kanske jag hade blivit överfallen, att jag var lite krasslig rädda mig bara från nåt ännu värre liksom..


Kan driva mina kompisar till vansinne med sånt här..Smarty
  


Kan inte sluta sjunga till mina favvolåtar heller, sitter och "låter" framför datorn,
men ja tycker jag ser helproffsig ut..Famous 1



Ne fan, dax att göra sig iordning




Jag har inget emot att dö, Jag vill bara inte vara med när det händer.




Hearts
pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Årgång 1982, är som vin och blir bara bättre och bättre med åldern :). Är mamma till Vincent och har efter lite letande hittat och förlovat mig med mannen i mitt liv. Jobbar som sjuksköterska i hemsjukvården sedan Juni 2012 och trivs jättebra med de. 2015 kom lillebror Noah till världen och familjen känns nu komplett.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela