Jennys tankar

Today is gonna be the day...

Publicerad 2007-07-23 21:11:44 i Allmänt,

Tjena tjabba hallå!

Vem kan gissa vilka som sjunger den låten =P

Iaf idag har jag jobbat och slöat.

Va riktigt kul idag, Malin är så gullig att jobba med, Cissi är jätterolig,  Annica med sin humor, Ann-Lisbeth med sina bus och min vapendragare Anna såklart..
Shit nu har jag glömt några, ni ser vilken koll jag har, kan inte ens komma ihåg vilka jag jobba med idag.. Får ta och kolla upp det imorgon.. Men alla är så söta så!!


Om onani vore heroin skulle du va Keith Richards.


Igår så hade vi kalas för syster yster som fyller 22 på Torsdag, japp nu är hon en stor flicka. Har svårt att fatta att hon inte är mer än 22 faktiskt!

Har ingen aning om vad hon ska få än, men jag och fredrik har klurat på några grejer, vi måste bara ta en titt på hennes schema först.

Iaf kalaset då.
Jag fattade som att det var till Söndan vi skulle ha kalaset, men de var igår och då jobbade jag till 20:30 lite sugit men men de kunde ha varit värre.


             

Lilla hurtiga jag cyklade hem idag från jobbet, fi fan vad det regna, blev ju blöt långt in till njuren tror ja..

Blev några steg idag oxå, men ja kom inte upp i 12000 som jag vill, men va fan lite + borde man väl få för cykelturen. Blir jue inga steg för den turen..
Ja man får se det positivt!


  Har inte alla rum rumstemperatur?

Jag kan använda en telefon, det är väl lite duktigt =P
Orka liksom.

Vet inte ens vad jag saknar mest.

Håkan tyckte det var roligt att jag var mänsklig, för första gången(typ) så klagade jag för han igår.
Var så arg, trött och lessen på jobbet. Ibland är det svårt att gå till alla med ett leende på läpparna =/



Skriver mer sen



Hearts
Pöss



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Årgång 1982, är som vin och blir bara bättre och bättre med åldern :). Är mamma till Vincent och har efter lite letande hittat och förlovat mig med mannen i mitt liv. Jobbar som sjuksköterska i hemsjukvården sedan Juni 2012 och trivs jättebra med de. 2015 kom lillebror Noah till världen och familjen känns nu komplett.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela