Jennys tankar

Helgen, helgen var det ja...

Publicerad 2007-06-09 23:41:19 i Allmänt,

Tjo!
som ni vet är det fullt upp för tillfället, men jäklar va kul man har!!
Ska bli gött att börja jobba snart, så man blir som folk igen..

I fredas så var ja på "fest", fy fan vilken kväll... nog sagt om den typ..
Alltid kul att träffa nytt folk..



Idag har jag varit på tjejmiddag, trevligt trevligt.. Vi grilla och dom andra drack, själv höll jag mig till vatten.. Ska upp och jobba imorgon..

Dagens upptäckt:
  Det är fasiken roligt att cykla alltså.

Dagens dumhet:
1. Jag kom hem efter en cykeltur och såg att bilfönstret var nere på "Jan" (bilen alltså) så jag stega fram och veva upp det.. Man skulle ju kunna tro att jag efter 25 år har någolunda koll på min kropp.. Men nej, så är inte fallet. ja veva upp rutan och klämde fingret, fan va ont det gjorde.


Jag är oxå en av dom som lyckats klämma mitt huvve i dörren, vilken smärta säger jag bara..
Jag var arg och skulle slänga igen dörren, men nåt låg ivägen så jag böjde mig ner för att ta bort de och då slängde jag igen dörren.. Fy satan i gatan va ont det gjorde, blev nästan svimfärdig jue..


Ne nu ska jag sova, ska upp tidigt imorgon


Hearts
Pöss



Även fula kort blir tagna ibland

                            

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Årgång 1982, är som vin och blir bara bättre och bättre med åldern :). Är mamma till Vincent och har efter lite letande hittat och förlovat mig med mannen i mitt liv. Jobbar som sjuksköterska i hemsjukvården sedan Juni 2012 och trivs jättebra med de. 2015 kom lillebror Noah till världen och familjen känns nu komplett.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela