Jennys tankar

Inneboende!

Publicerad 2007-06-07 15:55:56 i Allmänt,

   Hejsan hoppsan!

Japp sen lörda natt har jag haft 2 innebonde här hemma. En Erik & en Magnus..
Så det vhar varit en hård vecka, med mycket alkohol Drink..

Har inte blivit så mycket gjort här hemma men det har varit riktigt kul ibland..
Sett en hel del filmer, vi har badat (iaf jag & Magnus, Erik satt på ett berg och rökte)
Så har vi grillat varje dag nästan. *Mums*

Vissa dagar så kom, dom andra från kil så det har vart fullt hus Goofy

Ska käka nu, men ja skriver nog mera nån dag



           




 Hearts 
Pöss



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Årgång 1982, är som vin och blir bara bättre och bättre med åldern :). Är mamma till Vincent och har efter lite letande hittat och förlovat mig med mannen i mitt liv. Jobbar som sjuksköterska i hemsjukvården sedan Juni 2012 och trivs jättebra med de. 2015 kom lillebror Noah till världen och familjen känns nu komplett.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela