Jennys tankar

Listat

Publicerad 2007-06-12 21:12:02 i Allmänt,

Hittade denna på någon sida, så jag snodde den rakt av...  Blushy 


- Sätt din musik på blanda.
- Klicka på nästa-knappen efter varje fråga.
- Använd sångtitlen som svar på frågan.

1. Hur mår du idag?
Untitled   (Simple Plan)


2. Kommer du komma långt i livet?
Flesh Into Gear   (CKY)

3. Hur ser dina vänner dig?
The Quiet Place   (In Flames)


4. Kommer du gifta dig?
Dead!   (My Chemical Romance)


5. Vad är ditt livs themesong?
I Got You Babe  (Sonny & Cher)


6. Vad är ditt livs historia?

Wordplay   (Jason Mraz)

7. Hur är skolan för dig?

I want You to want me   (Letters to Cleo)

8. Hur kan du komma framåt i livet?
Since You Been Gone   (Kelly Clarkson)

9. Hur kommer imorgon vara?
Stupid Girls   (Pink)


10. Vad är det bästa med dina vänner?

Jesus Of Suburbia  (Green Day)

11. Vad finns i lager för nästa vecka?
The end   (My chemical Romance)


12. Vilken sång beskriver dig bäst?
Teenage Life   (Daz Sampson)


13. Hur är det med ditt liv?
Dr Feelgood   (Motley Crue)


14. Vilken låt ska spelas på din begravning?
Hum Hum Från Humlegården   (Lars Winnerbäck)


15. Hur ser världen på dig?
Jag ljuger så bra   (Linda Bengtzing)


16. Kommer du att ha ett lyckligt liv?

Rehab   (Amy Winehouse)

17. Vad skulle du vilja säga till nästa generation?
U + Ur Hand    (pink)


18. Vilken låt beskriver den du är attraherad av?
Bad Reputation    (Joan Jett)


19. Har du en djup & mörk hemlighet?
Brylcreme, stålkam & Gellivarehäng    (Ronny & Ragge) 


20. Brukar folk i hemlighet fantisera om dig?
Mad World    (Michael Andrews & Gary Jules)


21. Hur kan jag göra mig själv glad?
Cash or Clasch    (Millencolin)

  
22. Kommer jag någonsin ha barn?
Welcome To My World    (Simple Plan)


23. Vad är några tips till mig?
No Reason    (Sum 41)


24. Hur kommer jag bli igenkänd?
Geek In The Pink     (Jason Mraz)


25. Vad är min danssång?
The Worrying Kind     (The Ark)

Japp så blev min lista, sätt er och blogg eran egen nu!
Endel svar passa väl ganska bra =P

Hearts
Pöss


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Årgång 1982, är som vin och blir bara bättre och bättre med åldern :). Är mamma till Vincent och har efter lite letande hittat och förlovat mig med mannen i mitt liv. Jobbar som sjuksköterska i hemsjukvården sedan Juni 2012 och trivs jättebra med de. 2015 kom lillebror Noah till världen och familjen känns nu komplett.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela