Jennys tankar

Midsommarafton

Publicerad 2007-06-24 14:13:05 i Allmänt,

Hejsan hej!

Så idag började jag med att gå upp vid halv 7 typ, skulle upp och jobba..
Hade delad tur idag oxå  Oh Jeez

Iaf första turen gick ganska bra, var nåt att göra hela tiden kändes det som..

Sluta kvart över 12, då brumma jag till mamma och Christer i stugan.
De firade midsommar med Christers syster, Barn, Barnbarn.
Så jag åkte dit och passade på att käka, mums va god mat det var.

Prata lite med alla och lyssna på skvaller..

Synd bara att det regnade hela midsommar, var blött och jävligt jue.  Rainy 

Prata lite med Magnus oxå..

Iaf vid 3 rattade jag hemåt till Slottsbron.

Hem bytte om och tog cykeln till jobbet, en måste ju va lite hurtig ibland.
Jävlar va blöt ja blev..
  
Hade ombyte med till jobbet iaf.
Jag har ju ingen sån där bakskärm på min cykel, så jag tror jag hade hela vänern på ryggen och baken..

Slutade halv 9, då trampade jag hemåt i regnet igen.
Va hemma typ 5 i 9, bytte om och slängde mig framför Tv'n det var ju Psych!

Tomas ringde oxå, vi prata om dittan och dattan.. Vi kom överens om att vi inte setts på år och dag, så när det händer nåt ska vi höra av oss.

Perra ringde som en dåre, en gör det ibland med hjälp av alkohol Tongue Out 2

Vid halv 11 hämtade jag pappa, Jeppe och Jon, vi skulle ut till ingersbyn och hälsa på Hjärtqvist..
Gick väldigt torrt till där detta året, har iofs inte varit där på  flera år.
Stanna där en stund och prata med Andreas, Peter och Dennis.

Jeppe var det fullt ös på iaf, det brukar vara det på danskar  Missing Teeth.

     
  
Efter ett tag var det dax att åka tillbaka till borgvik, lämna av dårarna där och åkte hemåt..
Precis när jag var vid Shell så ringde Fredrik, kan du hämta oss?
Ja ja, jag kommer då. Tanka bilen och in till stan, hämta upp dom vid hotellet. Dom = Mattias, Putte, Fredrik och nån som ja inte kände igen..
Åkte och letade efter nåt ställe som hade öppet, vi hitta Statoil tillslut, men dit var det nog rusning...
Fick en kokt korv iaf, efter de rattade jag till Grums.
Släppte av alla och åkte hem, väl hemma så letade jag som en dåre efter min svarta tröja, var tvungen att tvätta den.
Efter en timmes letande hittade jag den,in i tvättmaskin med den och sen la jag mig och snarka.





Hearts
Pöss



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Årgång 1982, är som vin och blir bara bättre och bättre med åldern :). Är mamma till Vincent och har efter lite letande hittat och förlovat mig med mannen i mitt liv. Jobbar som sjuksköterska i hemsjukvården sedan Juni 2012 och trivs jättebra med de. 2015 kom lillebror Noah till världen och familjen känns nu komplett.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela