Jennys tankar

Sjuk?

Publicerad 2007-06-30 17:30:39 i Allmänt,

Väldigt vad negativ jag blivit på sista tiden..

Känner mig jättehängig och spyfärdig idag, vakna tidigt av att öronen värkte..  Bloodshot 
Snuvig och jävlig är jag oxå, idag är allt fel..

Tvinga iaf iväg mig till morbror Anders som hade kalas idag, 49 år gammal och fortfarande fräsch! =P
Morfar var ute och åkte som vanligt, så han var inte med.

Nej fan, klarar inte av mer negativa grejer nu, det är fullt! Jag orkar inte.

Fryser som en gnu  Shiver fanns tyvärr ingen gnu bild =(

När jag ändå håller på att klagar så har våran termometer fått ben och vandrat till Åmål, lr nåt annat ställe.
Känns som att till Åmål skulle den gå bara för att jävlas.

Iaf på kalaset så var kusiner vitaminer med, Jessica och Petra Cousins 
  Japp vilket gäng vi blev, prata pojkar och annat gôjs. Det är fan för ofta som killar tänker med, det de har i brallan.
Måste de alltid handla om sex för en del?  Sex 
visst finns det en och annan kåtbock, men en del borde se till att blodet kommer uppåt ibland!


Ska lägga mig och läsa Dirt, den om Mötley Crüe nu.
Imorgon är jag nog positivare aj prömis!


Om man har en kompass i rymden, åt vilket håll pekar den?




Hearts
Pöss




Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Årgång 1982, är som vin och blir bara bättre och bättre med åldern :). Är mamma till Vincent och har efter lite letande hittat och förlovat mig med mannen i mitt liv. Jobbar som sjuksköterska i hemsjukvården sedan Juni 2012 och trivs jättebra med de. 2015 kom lillebror Noah till världen och familjen känns nu komplett.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela