Jennys tankar

Söndag, Bakisdagen =P

Publicerad 2007-06-11 14:18:03 i Allmänt,

Tjosan på er!

Så idag cykla jag till jobbet, hurtigt värre av mig om jag får säga det själv..   Stationary Bike 

Iaf jag och Filippa satt och prata på jobbet idag om dittan och dattan..
  Så dagens konstaterande får bli:
En del har jävligt lätt för att dö, andra jävligt svårt.  

Det var det vi kom fram till..

Dagens Upptäckt:
Är att vi i hemtjänsten får att de mesta knepigaste uppdragen ibland..

Gick jättebra på jobbet idag, har varit satans varmt bara..

Idag på vägen hem så har jag "krockat" med 2 miljader kryp tror ja, så man kan ju nästan säga att mitt huvud är en mördarmaskin..

Har diskuterat framåt tillbaks med Håkan lr Stig-Helmer som, jag kallar honom Teethy.

Han hade skitkul och gjorde alla "mina" krav, fy fan va duktig han är! Snart ni, då jävlar..
Då är han en Casanova på playan..

  

Japp han har varit bakis hela dagen =P





Hearts
Pöss



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Årgång 1982, är som vin och blir bara bättre och bättre med åldern :). Är mamma till Vincent och har efter lite letande hittat och förlovat mig med mannen i mitt liv. Jobbar som sjuksköterska i hemsjukvården sedan Juni 2012 och trivs jättebra med de. 2015 kom lillebror Noah till världen och familjen känns nu komplett.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela