Jennys tankar

Svammel

Publicerad 2007-06-12 00:50:03 i Allmänt,

Har ju varit hos kiropraktorn idag igen, låter som jag bor där..
Men nej, det var min tredje gång..

Ska forstätta gå där, har så mycket låsningar i kroppen..
Eftersom ingen (doktorer =P) verkar tro att jag faktiskt har jävligt ont ibland..

Iaf min kiropraktor går igenom allt känns det som, Han fråga lite om krocken, eftersom det var två kotor som inte riktigt följde med, när jag vred huvvet..

Iaf hade mest bara så ont i armen idag..

Han tyckte att jag skulle stressa mindre eftersom jag var så öm på magen.

Ska oxå dra ner på saltet och börja använda linfröolja, får se om det gör nån skillnad!
Iofs har jag aldrig salt på nånting, kanske om jag kokar makaroner åt nån annan så kan jag ha lite salt i vattnet..
Men det är värt ett försök, eftersom ingen hittr nåt.. (förutom att jag måste börja träna mer) inte lätt när man har ont de..

så sa några på jobbet att jag skulle ha koll på hur vädret var dom dagarna jag hade ont, kanske kunde jag va känslig för väderförändringar..

Gör mig inte så mycket att ha ont på dagarna, man kan alltid sysselsätta sig med nåt och ignorera det mest.. Nätterna är värre, när man vaknar och det gör så ont att man knappt kan röra sig.. Benen är värst!

Ne fan, nu ska jag sluta gnälla

Det kunde varit värre, finns så många som har mer ont än mig och här sitter jag och gnäller..
Ja ska försöka börja fokusera på det viktiga. jag har mat för dagen, Rent vatten, vänner, inge krig här i närheten. Jag har det jävligt bra! Får dåligt samvete när jag gnäller för småsaker.
Dags att se hela världen liksom..





 Hearts 
Pöss





Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Årgång 1982, är som vin och blir bara bättre och bättre med åldern :). Är mamma till Vincent och har efter lite letande hittat och förlovat mig med mannen i mitt liv. Jobbar som sjuksköterska i hemsjukvården sedan Juni 2012 och trivs jättebra med de. 2015 kom lillebror Noah till världen och familjen känns nu komplett.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela