Jennys tankar

Tisdagen

Publicerad 2007-06-12 20:32:39 i Allmänt,

  image123


Det är så sommrigt nu, så jag vara bara tvungen att ta lite kort på blommor. Va gammal jag låter, tror Håkan har  smittat mig med sina blombasiller..

Iaf idag så har jag varit på banken..
Så dagens upptäckt får bli:
  Det är nån dumjävel som handlar med mitt kort!! That Pisses Me Of
De handlar bara för 10, 20 kr varje gång typ..
Så det är inte mycket pengar det handlar om, men det är störande ändå!

Så nu sitter jag här utan visa kort och väntar på att det nya ska komma..

Har varit en jättelugn dag, slappat hela dagen.
Ska iofs snart ut och boxas lite, ska bli gött att få avreagera mig lite.

Mobben har varit tyst hela dagen, lr nja inte riktigt.
Håkan ringde och behövde lite peppning och råd.

Busat lite med Sara missen oxå, hon är för söt på sommarn.. Hon blir så busig.
  
Dagens citat: I den här värmen, vilket Pucko!!




Hearts
Pöss


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Årgång 1982, är som vin och blir bara bättre och bättre med åldern :). Är mamma till Vincent och har efter lite letande hittat och förlovat mig med mannen i mitt liv. Jobbar som sjuksköterska i hemsjukvården sedan Juni 2012 och trivs jättebra med de. 2015 kom lillebror Noah till världen och familjen känns nu komplett.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela