Jennys tankar

Tisdan

Publicerad 2007-06-20 19:55:10 i Allmänt,

Hej hej!

så idag bråka vi om tv´n här hemma..

Det sluta med att jag gick till farfar och kolla på tv, det var ju säsongstart för Gilmore Girls..
Fast jag trodde att det skulle vara Morden i Midsummer, gillar såna serier ja.
Fast det sluta med att ja satt och glodde på House, så det kan bli.

Satt och prata med farfar om dittan och dattan, mycket trevligt!


  
Iaf sen när det börja på tv'n fick jag traska ner till lilla tv´n, farfar skulle se sport och nyheter.
Tror det är nåt som går i släkten de, karlarna i min släkt dör om de skulle missa sporten!Grim Reaper
Men när nån av mina program är på, då är det inte samma sak..
Ja kan gott missa mina, för det är inte så farligt du överlever att detta.
Men att missa sporten en dag, då dimper de i backen direkt!


Ska skaffa mig en kille som inte gillar sport =P

Hände inte så mycket mer denna dag tror ja..


Jag har en "date" =P


Just de, jag var ju på Spa Källan idag, hos Angelica.
Ja vaxa benen och färga ögonfransarna.
Jäklar va fort och smidigt de gick med vaxet, mycket bättre än allt krångel en får göra hemma.
Helt klart värt pengarna, ska tillbaka om några veckor =)





 Hearts  
Pöss



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Årgång 1982, är som vin och blir bara bättre och bättre med åldern :). Är mamma till Vincent och har efter lite letande hittat och förlovat mig med mannen i mitt liv. Jobbar som sjuksköterska i hemsjukvården sedan Juni 2012 och trivs jättebra med de. 2015 kom lillebror Noah till världen och familjen känns nu komplett.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela