Jennys tankar

Torsdag

Publicerad 2007-06-14 22:39:18 i Allmänt,

Vad dagarna går fort nu..
Man hinner ju knappt vakna innan man ska lägga sig igen..

Tur att jag fuskar med att bädda sängen annars hinner man väl inte bädda klart innan det är dax att bädda upp =P

Iaf idag ringde mamma, hon hade potatisgratäng som det stod mitt namn på *mums*, så ja tog "jan" (bilen alltså) och brumma till Grums. Prata lite med mamma & christer om dittan och dattan.
Mamma jobbar ju hemifrån nu & Christer är sjukskriven..


Så har jag städat idag, ska fortsätta imorron, fan va det är tråkigt att damma.
har inte gjort ett dugg idag ju..

Haft fruktansvärda nojjer bara, hatar att va nojjig!
Det sätter alltid igång tänkarcellerna..
Tänk om jag inte är nojjig, tänk om det är så här i verkligheten..
Tänk om de inte alls tycker om mig, de kanske bara jävlas med mig.
Tänk om de... Tänk om de... ungefär så där har dagen sett ut, har iaf kunnat hålla mig någolunda sysselsatt.
Det slutar med att jag inte kommer fram till nånting, fast jag "lyssnar" mer på nojjerna och blir skitdeppig.



Fick mitt nya visa kort idag oxå, så tji fick ni som handlar på de gamla!!
Fick oxå min korsordstidning med posten idag  Happy.
Japp gillar korsord ja!


  Vilken dålig blogg det blev idag..  Rolling Eyes 



Dagens citat: Varför har vi toapappret i frysen? (min bror när han upptäckte att vi har det där..)

Har postat några vykort idag, japp ja gillar vykort på det gammla hedeliga sättet.
Inga mail här inte..



Det har pipt lite i mobilen oxå, har fått sms från P oxå.
Gillar sms ja!

Dagens upptäckt: fan va skräp man samlar på sig i ett badrumsskåp.




Hearts
Pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Årgång 1982, är som vin och blir bara bättre och bättre med åldern :). Är mamma till Vincent och har efter lite letande hittat och förlovat mig med mannen i mitt liv. Jobbar som sjuksköterska i hemsjukvården sedan Juni 2012 och trivs jättebra med de. 2015 kom lillebror Noah till världen och familjen känns nu komplett.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela