Jennys tankar

Ännu en lista

Publicerad 2007-05-30 23:13:45 i Allmänt,


Tio första?
Första bästa kompis: Linnéa & Magnus
Första bil: Har aldrig ägt en egen bil
Första kärlek: Tommie
Första husdjur: En kanin vid namn Nina  Brown Rabbit 
Första semester: Tror jag var i Danmark.. en gång när jag var väldans liten
Första jobb: Sommarvikarie på ABB
Första köpta skiva: Pandora
Första riktiga kyss: Måste säga Tommie, vet bara att den var först, men ja vet inte om det räknas som en riktigt kyss...
Första piercing: Öronen, som blev helt fel och stackars lilla jag fick åka till sjukhuset
Första festival: Barncancergalan räknas den? Annars Hultsfred
 
Nio sista?
Sista alkoholdrycken: Öl
Sista bilfärd: Hem från jobbet
Sista filmen du såg: Jackass Number Two
Sista bubbelbadet: ?
Sista spelade cd: Birgithas röj  CD 
Sista gången du grät: Förut
Sista måltiden: Smörgås hos Nipha
 
Åtta har du nånsin?
Dejtat en av dina bästa kompisar? Nja, va menas med dejtat
Blivit arresterad? Nej
Blivit kär vid första ögonkastet? Japp
Varit på tv? Ja   
  Fått ditt hjärta krossat? Ja  Broken Heart
Sagt att du älskar någon utan att mena det? Kanske.
Haft minnesluckor efter en utekväll? jo, de har hänt
Busringt till nån? Jadå. 
 
Sju saker du har på dig?
Jeans, Strumpor,  BH Trosor, linne, T-shirt, Halsband.
  
Sex saker du gjort idag?
- Lagat Mat
- Jobbat
- Löst Korsord
- Haft tv-kväll med Nipha & Syrran
Gått en morgonpromenad Walking 2
Pratat med Magnus
  
Fem favoritsaker (Ingen speciell ordning)?
- Kameran
- MobiltelefonenCell Phone
- Paraply
- Datorn (vad hade jag varit utan min dator?)
- Sängen
 
Fyra val?
Svart eller vit? Svart
  Sommar eller vinter? VÅR!
Choklad eller chips? Choklad  Chocolate
  
Tre personer du kan berätta allt för?
- Magnus
- Mamma/Pappa
- Anders

 

Två saker att göra innan du dör?
- resa mera Airplane
- Skaffa barn
 
En sak du ångrar?
Att jag inte ställt upp mer för andra, känns som jag kunnat gjort mer för en del...



Hearts
Pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Årgång 1982, är som vin och blir bara bättre och bättre med åldern :). Är mamma till Vincent och har efter lite letande hittat och förlovat mig med mannen i mitt liv. Jobbar som sjuksköterska i hemsjukvården sedan Juni 2012 och trivs jättebra med de. 2015 kom lillebror Noah till världen och familjen känns nu komplett.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela