Jennys tankar

Myskväll hos Muppen

Publicerad 2007-05-12 13:55:26 i Allmänt,

Japp igår bar det va till stora staden Karlstad.
 Slottsbron är ju bara en liten förort som Patrik så fint sa  Shock 2 .

Iaf vi skulle spela kubb hos Anders så alla rava sig dit.
Med alla så menar jag: Magnus, Peter, Jag, Syrran, Nicke, Bebbe, Mathias, Erik & gröngölingen Patrik. (hoppas jag inte glömde nån nu)
  Men de va ingen som hade nåt kubb, så gossarna spela poker istället.

Iaf Mathias hade med sig sin lilla hundvalp som var pytteliten, men ack så söt!! Hunden alltså. Dog 5 

Syrran var min privat chaffis igår, så jag och alla  andra satt och smådrack.
  Mathias var oxå nykter föresten..
Fast jag vet inte om Kvackande Grodan A.K.A Anders smådrack, han verka ganska fuller faktiskt.

Bebbe var rolig som alltid, tycker om han så mycket. Han ser aldrig nåt negativt i nånting. Han är jämt glad. Han muntrar alltid upp en!  Teddy
Magnus var trött och sliten. Det får han va, han har träffat Puckon. 
  Då blir man trött.Tired.

Anders var på pethumör.
Nicke tänker och sen kläckar han nåt kul. Man vet inte riktigt vad som far runt i huvvet på hanA-ha!

Peter & Erik är dom som har koll på läget, känns det som. De sitter och tar in allt liksom..

Mathias hade jue nicko med sig så man kan inte säga annat än  söt söt söt!

Patrik har jag aldrig träffat förut men han verka vara en trevlig prick.Period

Ja, jag ska sluta larva mig med alla smileys...


Hade iaf jättetrevligt igår..

   

Vi försökte oss till och med på att leka mördaren, de gick inte så bra men. Vi försökte iaf.
Vi gav oss på någon variant av 20 frågor leken.
Mycket populärt!

Ikväll är det schlagerkväll i stan, ska svänga våra ludna och shake´a vårt hrm daller!(?)

pöss


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Årgång 1982, är som vin och blir bara bättre och bättre med åldern :). Är mamma till Vincent och har efter lite letande hittat och förlovat mig med mannen i mitt liv. Jobbar som sjuksköterska i hemsjukvården sedan Juni 2012 och trivs jättebra med de. 2015 kom lillebror Noah till världen och familjen känns nu komplett.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela