Jennys tankar

Sjukskriven =/

Publicerad 2007-05-10 10:14:09 i Allmänt,

Hejsan på er!

Knäckte jue ryggen den 3:e.. kändes lite då, värkte lite sådär..
På fredan var jag ju ledig, var bara lite stel i ryggen då..
Efter jobbet på lördan och söndan visste jag inte var jag skulle ta vägen, fy fan va ont det gjorde..
Värkte så jag blev spyfärdig, hela nacken, huvvet & ryggen..
Som tur va slapp jag jobba måndan, hade fan inte klarat de..

iaf på måndag upp till vårdcentralen där de klämde och kände, fick några tabletter 0ch så sjukskrev han mig en vecka..

känner mig inte riktigt lika stel i ryggen, men nacken och ryggen värker.

Var hos knotknackarn, benböjarn lr kiropraktorn som det oxå heter.. 
Det knaka i allt tror jag. Han tog ryggen, benen, nacken, armarna, fötterna ja allt.. Ska dit på månda oxå..

Måste fira Jessica nån dag oxå, känns som alla fyller år nu.. Perra, Jenny, Karin, Maria + många fler..


over and out
  





Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Årgång 1982, är som vin och blir bara bättre och bättre med åldern :). Är mamma till Vincent och har efter lite letande hittat och förlovat mig med mannen i mitt liv. Jobbar som sjuksköterska i hemsjukvården sedan Juni 2012 och trivs jättebra med de. 2015 kom lillebror Noah till världen och familjen känns nu komplett.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela