Jennys tankar

burk

Publicerad 2007-11-18 22:17:41 i Allmänt,

Tjena!

Nu är jag hemma efter jobbet, gött!
Var riktigt roligt att jobba, synd bara att min rygg värker så förbenat.
Måste försöka få en tid hos kiropraktorn imorgon.

Imorgon så ska jag börja mitt nya liv, bara så ni vet.

 
Våga Vägra plusgrader eller nåt annat korkat!


Urk de kryper en fet spindel här på golvet, en samvetsfråga.
1. ska ja kasta ut spindeln, då fryser den ju ihjäl
2. ska ja flytta den till nåt ställe där Sara inte kommer åt den
3. ska ja låssas som jag inte sett den och ödet får bestämma typ

Va äter spindlar egentligen, såna dära vanliga spindlar som finns i Sverige.


jaja '


Hearts
Pöss

Kommentarer

Postat av: Malin

Publicerad 2007-11-18 23:22:35

Kraken,,, säg inte att du har ont i ryggen!!!
Kanske du behöver muntras upp med lite mera paj, haha,,, eller vad innebär det att du också ska börja ditt nya liv i morgn?
Kramiz

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Årgång 1982, är som vin och blir bara bättre och bättre med åldern :). Är mamma till Vincent och har efter lite letande hittat och förlovat mig med mannen i mitt liv. Jobbar som sjuksköterska i hemsjukvården sedan Juni 2012 och trivs jättebra med de. 2015 kom lillebror Noah till världen och familjen känns nu komplett.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela