Jennys tankar

Dag 1.

Publicerad 2007-11-19 21:08:38 i Allmänt,

Tjenis!

Idag har varit en bra dag.
Jag känner mig så pirrig i kroppen, typ nykär på nåt vis. Inte för att jag är kär men, kan det ha varit allt rumptittande kanske?      Yowza 

Jag tror det kan bero på mina pinglor, vi hade så roligt i lördas.

Har bestämt mig för att röra på mig mer, mycket mer än vad jag redan gör.
För som min gode vän H  sa "ja de skulle ju inte skada om du gick ner lite" hahaha tack för den du. De kunde ha varit värre =P , ja kunde ha haft bilringar på fötterna typ..
  Ne men ja känner att det är dax nu liksom, ska va envis så in i norden. Har kollat upp precis hur mycket av allt ja ska äta och hur ofta, så nu jävlar!


På nyår ska jag va söt! och kanske ha lite mera muskler Arm


Idag såg jag en rolig film med Steve Martin iofs har ja kass humor, men ja skratta hela tiden. Tv4 film har äntligen   visat en bra film *yeahy*

Filmen var från 91 och han spela pappa till 3 stycken småbarn, men gubben ser jue ut som en farfar och har alltid gjort. Va fel de kändes!
Har han nånsin haft nån hårfärg?

Har suttit och funderat på tatueringar nu ett tag, är sugen på att göra en till.
Men jag vill ha nån som betyder nåt eller så vill ja skriva nånting, men vad?

Ett ex sa till mig en gång att hade du haft fler tatueringar så hade jag aldrig blivit tillsammans med dig. Det är kärlek de ni, ()&/(%/(%¤#%&%(%/( as !!!!!!!
Japp tatueringarna är det man blir kär i det vet väl alla. Mupp Tattoo Artist

Men det finns altid nåt bra med alla människor, vissa får man bara leta väldigt länge hos typ. =P


Börjar få smått panik, det är snart nyår jue och vad har jag gjort år 2007?
Vad ska jag komma ihåg 2007 för, visst jag fyllde 25 och den festen lär jag aldrig glömma, man har ju de bästa vännerna. Jag har stukat foten på Arena, man börjar bli för gammal.
Ja har varit i Madrid, syrran var föresten på fotbolls matchen där.

  Men man har ju inte gjort nåt bra liksom typ uppfunnit nåt, skrivit en bok, ja ni vet sånt där som man tänker att man kanske borde göra men aldrig gör =P japp jag har höga tankar om mig själv =P
Men nånting, Jag och Anders skulle iofs ha gjort fontänbus, men inte ens det hann vi med.

Man kanske skulle slå sig ihop med Håkan och hamna i fyllecell eller nåt annat dumt, det lär man ju komma ihåg. Men det är ju inte så bra...Mullet

Jag får helt enkelt tvinga med Håkan och köra "I got you babe", vi har ju pratat om det så många gånger så det kanske är dax att skämma ut sig lite den sista månaden.



Just de jag och Nina prata gammla minnen om nyåret vi firade i Deje, vilken kväll. Min polare Anders träffade föresten en som hette precis likadant som han. Han kommer inte ihåg mycket från den kvällen haha.
  
Vi festa där som ordentliga tokar och ja tillslut var det jue dax att åka hem. Jag hade lånat bilen av  mamma till Deje, sova  skulle vi göra hos Charlotte och Ola så ingen chaffis behövdes.
Men vi fick nån smart idee att vi skulle åka hem till Nina i Karlstad och sova, Erik var ju nykter så ja varför inte liksom..

Kan ju säga att det var jävligt mycket snö Snow Flake det nyåret, så snöade det under kvällen så det var typ en decimeter på vägen när vi skulle hem. Iaf jag satt i baksätet och snarka och vakna av att bilen hoppa till, ja då hade vi kört av vägen och flygit över snövallen och hamnat ute på ett gärde.

Hela bilen gled precis förbi trädet, trädet slog iofs sönder hela backspegeln..
 Jag och Nina ut lulliga och skrattar som två tokar åt backspegeln och att det var så dumt, där stod vi mitt ute i igenstans på ett gärde.
Tillslut hör vi en röst som skriker Gick det bra?" Jag och Nina börjar garva ännu mer och vänder oss fram och tillbaka för att se om vi ser nån.

Till slut skriker vi "Nej" och kastar oss in i bilen, Erik gasar upp på vägen och i ett moln av snö försvinner vi.
Ja kan säga att nästa dag när man nyktrat till var det inte lika roligt längreBloodshot. Först i sommras vågade jag berätta för mamma att det inte var jag som kört bilen, hade ju lovat att inte låna ut den och låta nån annan köra den *ops*.


Äh fuck it, ja har inget att skriva jue, ändå har jag lyckats pladdra på hur länge som helst.


 Hearts 
Pöss





Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Årgång 1982, är som vin och blir bara bättre och bättre med åldern :). Är mamma till Vincent och har efter lite letande hittat och förlovat mig med mannen i mitt liv. Jobbar som sjuksköterska i hemsjukvården sedan Juni 2012 och trivs jättebra med de. 2015 kom lillebror Noah till världen och familjen känns nu komplett.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela