Jennys tankar

Fika

Publicerad 2007-11-15 01:13:16 i Allmänt,

Halla!

Idag vid 12 så åkte jag till jobbet, Anna sluta 12 och Cissi var där och lekte med datorn. När gubben kom som skulle installera låsen hos några vårdtagare, fanns det ingen i lokalen som kunde följa med han runt till vårdtagarna. Nej , du ja jobbar inte. Ne ja jobbar inte heller.. haha lite komiskt var de.. känner mig nästan elak nu..

Iaf jag och Anna satt och vänta på Malin som var på möte, vi skulle med henne hem och fika.
Det var riktigt trevligt, var så roligt att bra asitta och stri om allt och ingenting! Måste verkligen göra om detta.
Söta Malin gjorde äppelpaj och vaniljsås *mums*.
Fick änteligen träffa söta Bam också, denna lilla söta katt som jag bara sett på kort. Han var så söt!

Man har allt tur som känner dessa pinglor!



Gonatt på er


 Hearts 
Pöss





Kommentarer

Postat av: Malin

Publicerad 2007-11-15 08:55:48

Söt du är! Tyckte det var jättekul att ni kom, och hoppas ni snart gör om det!! Kramelikram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Årgång 1982, är som vin och blir bara bättre och bättre med åldern :). Är mamma till Vincent och har efter lite letande hittat och förlovat mig med mannen i mitt liv. Jobbar som sjuksköterska i hemsjukvården sedan Juni 2012 och trivs jättebra med de. 2015 kom lillebror Noah till världen och familjen känns nu komplett.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela