Jennys tankar

Hola

Publicerad 2007-11-01 21:08:42 i Allmänt,

hejhej!

så nu sitter jag i min systers rum i Madrid!

Vilken dag det varit..


Började packa igår vid 3 och 4 fyra skulle vi åka, som tur var blev pappa sen från jobbet.

vid halv 6 kom vi iväg iaf, spöregn hela bilfärden upp till Stockholm *suck*.

När vi väl letat oss fram till Everts lägenhet, så hämta vi upp han. Vi skulle ställa bilen vi deras verkstad..

Fick hela Everts lägenhet, gött, somna som en stock nästan direkt.

Upp kvart över 5 imorse och iväg till Arlanda..

Från Arlanda flög vi till Köpenhamn, helt omöjligt att första danska och en dansk som pratar engelska är ju nästan ännu värre.

Vi försökt evrkligen lyssna men allt låt som en enda röra.

Vi klev av planet i köpenhamn och fick hoppa på nästa med en gång. Jag och tjejen brevid mig var lika trött, det var nästan så hon lutade huvvet mot min axel. Vakna av att hon gjorde en snark, shit va rädd jag blev.

Inte så att man sover gött, man vaknar jue hela tiden.
Men allt har gått jättesmidigt förutom att det är nån helgdag här i Madrid, så allt är stängt *suck*

Så imorgon måste vui ut och handla frukost och allt annat vi ska käka.

Var iaf varmt och gött idag 20 grader och solen lös som bara den.

Imorgon ska vi ut och se vad staden har att erbjuda.


Kort kommer när jag kommer hem...


Och ni som ska ut med Håkan på lörda, kan väl skvallra alla dumheter till mig *snälla*




Pöss

Kommentarer

Postat av: Malin

Publicerad 2007-11-02 15:15:40

Skönt att höra att du kommit fram ordentligt.... Njut nu och ta vara på ALLT!!!
Ha det bäst!
Kramiz Malin

Postat av: Annika A

Publicerad 2007-11-02 17:59:12

Uj va gött du måste ha det! Ska bli kul att läsa mer. ha det sååå BRA!!! hälsningar Annika

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Årgång 1982, är som vin och blir bara bättre och bättre med åldern :). Är mamma till Vincent och har efter lite letande hittat och förlovat mig med mannen i mitt liv. Jobbar som sjuksköterska i hemsjukvården sedan Juni 2012 och trivs jättebra med de. 2015 kom lillebror Noah till världen och familjen känns nu komplett.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela