Jennys tankar

Idag

Publicerad 2007-11-27 23:54:27 i Allmänt,

Hejsan!

Japp idag så slutade jag med "fastan", det funkar inte alls denna vecka.
Ska ju träffa Karin som jag inte sett på evigheter, kan jue inte säga "du, ja ska skaka iordning min middag men beställ du.."
Så fyller Håkan år, så det blir en paus men den 10:e så börjar ja igen..

Idag har jag lagat massa mat, provat några nya recept och det var riktigt riktigt roligt. Jag som annars brukar tycka att allt som inte går att laga och käka på 10 minuter är inte värt mödan..
Helst ska man ha hunnit diska på de där 10 minuterna oxå..

Tur att ingen ser hur jag lagar mat, har killkompisar som klagar på mig..


Ne ska sova nu, måste upp tidigt imorgon..



Hearts
Pöss  





Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Årgång 1982, är som vin och blir bara bättre och bättre med åldern :). Är mamma till Vincent och har efter lite letande hittat och förlovat mig med mannen i mitt liv. Jobbar som sjuksköterska i hemsjukvården sedan Juni 2012 och trivs jättebra med de. 2015 kom lillebror Noah till världen och familjen känns nu komplett.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela