Jennys tankar

Jag tror jag blir galen...

Publicerad 2007-11-21 14:44:35 i Allmänt,

Hejsan hoppsan!  Nasty Teeth 
  
Denna dagen har väl varit sådär och klockan är bara 2.  Watch 
Det började med att Magnus Muffen ringde, han är så duktig och snäll. Jag har tur som har honom som kompis!

sen så ringde näste vän..  -----> Jag har en vän som får mig att vilja misshandla någon.
Personen är ganska snäll ibland, alla tror att denna personen är så snäll, men jag blir heltokig på dennes dumheter.  Doofus 

Vet du va puckot sa förut, Personen sa att jag var fet + massa annat smått och gott, inte på skoj lr nåt utan helt allvarligt.. Okej ja vet, jag är ingen liten mini, men va fan så behöver denne inte säga. Denne kan väl tänka de, utan att säga det till mig.. Personen säger själv att han/hon är väldigt otrevlig mot mig och vet inte varför han/hon är det..

Person är expert på att lova allt jämt, men inget händer, alltid dessa förbannade ursäkterna.
Jag blir tokig!!!!!    Shut Up 

Skällde på denna människan och sa att du får fan sluta va så otrevlig och dum i huvve, för jag orkar inte med dig. Jag börjar fan tröttna på dig.. AAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHH!!!!!!!!!!!!!!

Så nu sitter jag här med dåligt samvete för att jag skrek och var otrevlig...


Sluta promenare på min nerver!!You Suck


Nu ni håll i hatten, jag har precis kommit hem från Arbetsförmedlingen, ni vet det där stället som har arbete i namnet men absolut inga jobb att hjälpa en med..
Iaf när jag körde hemåt mellan Gruvön och bron, fick jag se att det blinka med blåljusen där framme.

Shit stoppa inte mig.. Police 

Iaf så "vi" (jag och alla andra bilar) körde sakta, sakta framåt. När jag åker förbi får jag se 4 kalvar som promenerar på cykelbanan. 4 kalvar som bara står där och hänger och kikar på bilar. Inte varje dag man ser kossor här. Ne så bonnit bor vi inte..



 Flasher 

Vackra Malin letar killar åt mig, hon är ju för söt.
Vart finns alla snälla killar, som man kan flörta med eller ännu bättre de som flörtar med mig..



 
 Hearts 
Pöss





Kommentarer

Postat av: Malin

Publicerad 2007-11-21 18:05:14

I stockholm
efter l14 på lördag, ha ha

Postat av: Anna

Publicerad 2007-11-21 22:43:04

Du har ingen anledning att ha dåligt samvete över att du var otrevlig mot denne person. Man säger inte sånt till någon. Skulle också vara skitsur om någon sa sånt till mig. Man vet själv hur man ser ut, så ingen behöver tala om det för en. Dessutom tycker jag att du är jättesöt som du är. *blink*

Postat av: ANNIKA

Publicerad 2007-11-21 23:03:28

Var stolt över att du fräste ifrån istället. Såna "vänner" behöver man inte. Det finns det ovänner för. (Men det har du nog inga).Sköt om dig och sussa
sött. Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Årgång 1982, är som vin och blir bara bättre och bättre med åldern :). Är mamma till Vincent och har efter lite letande hittat och förlovat mig med mannen i mitt liv. Jobbar som sjuksköterska i hemsjukvården sedan Juni 2012 och trivs jättebra med de. 2015 kom lillebror Noah till världen och familjen känns nu komplett.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela