Jennys tankar

Mera svammel..

Publicerad 2007-11-07 22:53:17 i Allmänt,

Tjenis!

Är änteligen hemma nu efter en lång dag på jobbet.
Har haft riktigt roligt idag faktiskt, så det kändes inte så där jättelång.

Ann och jag skratta som bara den.
Ingrid och jag svor över våra nya "nycklar". Men det pep jue, varför händer det inget? 
  
Har idag också för andra gången vart in på Ica och köpt 10 chokladkakor.
Tydligen så finns det inte Marabou digistivchoklad i Spanien, så när jag åkte dit hade jag med 10 chokladkakor av denna sort.
Imorgon är det mammas tur att flyga till spanien och jag har än en gång sprungit och letat chokladkakor åt syster yster. Köpte choklad för 200 spänn idag åt henne, så nu får hon vara nöjd.

Var riktigt gött att jobba idag, goast av allt var att börja halv 12, sov som en stock fram till 9.

Jo förästen är det någon som såg Gray´s Anatomy förra onsdan? Va hände?
Missa de helt =(.


Ne snark


Hearts
Pöss






Kommentarer

Postat av: Malin

Publicerad 2007-11-07 23:44:33

skönt att höra att du har kul på jobbet!!!
Kul att jobbet har dej också kan jag säga! Ha det bäst!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Årgång 1982, är som vin och blir bara bättre och bättre med åldern :). Är mamma till Vincent och har efter lite letande hittat och förlovat mig med mannen i mitt liv. Jobbar som sjuksköterska i hemsjukvården sedan Juni 2012 och trivs jättebra med de. 2015 kom lillebror Noah till världen och familjen känns nu komplett.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela