Jennys tankar

Min egodag!

Publicerad 2007-11-12 20:01:15 i Allmänt,

Hejsan hoppsan!

Idag är jag glad och sprallig i hela kroppen.
Började min egodag med att ligga på soffan och se på vänner, sen vid 11 så tänkte ja.. Nej fasiken heller!

Så jag gick upp käka lite frukost och drog på mig "fin" kläder =).Ja vet, men man måste få vara lite nördig ibland.
Har gått runt och känt mig riktigt snygg idag faktiskt.

Var och köpte glass och kokosbollar i min 2000-kronorsklänning (som jag använt 1 gång sen jag köpte den, finns   det nånsin tillfälle och ha en sån?) och mina nya stövlar. Japp jag var en riktigt pingla idag! Så jag har gått runt och känt mig fin och lett hela dagen =)

Få iofs leva på vatten och sallad resten av året för att jag har käkat så mycket gött idag. Massa glass, kokosbollar, chips<--- är ingen chips människa så det kanske blev 10-15 stycken sammanlagt, men ändå liksom..
Och nu häller jag på att göra fet mat, med massa fet sås. Mumma så gött!
Ska iofs ta sallad til maten, så det blir väl ungefär + - 0 då va?

Såna här dagar borde ni alla ha! De gör underverk för själen!

Så nu känns all jättebra!

Och tack alla ni för söta kommentarer och sms, det värmer! Hur skulle jag klara mig utan dessa pinglor?



Hearts
Pöss





Kommentarer

Postat av: Malin

Publicerad 2007-11-13 09:27:35

Du
är säkert jättefin i din 2000 kronors klänning, själv tycker jag att du är alldeles underbart söt, i dina jobbarkläder 7,30 en lördag/söndag morgon, hihi,,, kramiz Malin

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Årgång 1982, är som vin och blir bara bättre och bättre med åldern :). Är mamma till Vincent och har efter lite letande hittat och förlovat mig med mannen i mitt liv. Jobbar som sjuksköterska i hemsjukvården sedan Juni 2012 och trivs jättebra med de. 2015 kom lillebror Noah till världen och familjen känns nu komplett.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela