Jennys tankar

Tjejträffen

Publicerad 2007-11-18 13:11:03 i Allmänt,

Så igår var det dax att träffa alla pinglorna, det var jättekul att se alla.
Det kan gå hur lång tid som helst mellan gångerna, men vi har alltid lika kul.

Vi samlades alla hemma hos Jenny,  vi ramla in lite olika.
Vi satt och diskuterade hur vi skulle göra med maten, hämtmat eller gå ut och äta.
Efter att ha diskuterat detta fram coh tillbaka så traskade vi iaf bort till kebabhouse. Pizza Parlor 2  tyvärr fanns det ingenplats där ute i den mysiga delen så vi fick sitta där som man låssas att man är utomhus, väldigt sommrigt!

Käka pasta riktigt smarigt faktiskt, de enda som var jävligt störande var att de hade en julcd som de körde om och om och om och om igen. Hur många gånger kan man lyssna på Carolas nu tändas tusen juleljus? Det känns som om det var lite tidigt för julsånger. Man kan ju bli deprimerad för mindre.  Carolers 

Här satt vi och skulle skvallra och leva loppan så spelar de sånt där..

Som vanligt när vi träffas och det finns mat på bordet är det äckelprat som ska diskuteras. En gång så... Vi pratar jämt bajs och snusk när vi äter ihop, varför?  Women's Room 

Men roligt har vi!  Belly Laugh 

Efter att susttit där i nån timme och skvallrat och lyssnat på carolas julsånger i en evighet så traskade vi hem till Jenny igen.

Där satt vi igång och prata ännu mer och allt och ingenting. Therese hitta på en lek också man skulle ta fram ett kort i mobilen på sig själv som man var nöjde med och sen skickade vi runt mobilerna å alla fick se. Detta låter nu jävligt torrt men man måste nog ha varit där, för kul var de.  Snappy 

Sen var det dax för alla med hjälp av mobiltelefonen att ta ett så fult kort man bara kunde på sig själv. samma visa igen skicka runt alla mobiler.

Nina drack lite, jag och Therese drack, Jenny och Charlotte drack vatten.
Tänk att en av oss ska ha barn, va vuxet gänget blir. Därför det blev en lugn och sansad kväll.

Sen var det dax att för mig och Therese att gå ut.
Varken hon eller jag hade varit på Koriander, så dit gick vi.

 Flexed Tattooed Arm Japp har äntligen varit på Koriander nu =)

Vi kolla runt lite där inne köpte en drink   Martini  och spana på killar eller män som Therese skulle ha sagt.
Vi har inte samma smak!

Hittade en soffa tillslut och satt oss och började diskutera rumpor, jag är abslout ingen rumpmänniska. Fina armar är det som gäller!  Vi satt ganska perfekt för alla var typ tvungna att gå förbi oss, nej så ska man inte ha brallorna, de var för tajt. Butt Dance 

Therse tyckte jag var för kräsen!
  Efter säkert en halvtimmes rumpspanande, om inte längre, bestämmde vi oss för att man kanske skulle ta och titta på folks ansikten oxå.

Sen när det var dax att gå hemåt så sprang jag på en som jag kände igen iaf, Dr Holmberg  Doctor  var visst ute och svängde sina ludna. Pratade en stund med han, lite skvaller om Håkan =P
Trevligt värre och en mycket snygg slips!

Sen så sprang jag på Martin, kan ju iofs bero på att jag ringde till han och bad han möta mig, men ändå liksom.
Hade en dvdReelNu är ju inte det där nån dvd, men det fanns ingen sån bild.. =P,
han och Håkan skulle ha, men Håkan som lovade att han skulle ut satt visst hemma i soffan och uggla =/. Prata en stund med Martin om dittan och dattan, mest Håkan då =P. 
Sen var det bussen nästa, dessa underbara bussar. School Bus 
Japp det tar bara typ 1 och en halv timme hem.

På bussen satt det en och spydde framför mig, mycket trevligt uuuuhhhh. Han spydde i en påse iaf.
På andra sidan gången brevid mig satt en tjej och sov som ramla varje gång bussen svängde hahaha

svängde bussen åt höger trilla hon nästan ut i gången, vilken tur att hon fällt upp armstödet säger ja.
Sen svängde bussen åt andra hållet ja då tilla hon inåt och drog huvvet i fönstret hahaha, vem säger att inte ja kan ha roligt på en buss.

Ja vet ja har världens taskigaste humor, men det såg himmla kul ut.



Ja det var väl allt för tillfället.

slänger upp korten sen...





 Hearts 
Pöss







Kommentarer

Postat av: Doktorn

Publicerad 2007-11-18 20:34:13

Åh, trevligt att slipsen uppskattades! :)
Du kanske lade märke till den avancerade knuten, en sk dubbel windsor. Även kallad "den adliga knuten"
Tur att bussresan gick bra också haha :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Årgång 1982, är som vin och blir bara bättre och bättre med åldern :). Är mamma till Vincent och har efter lite letande hittat och förlovat mig med mannen i mitt liv. Jobbar som sjuksköterska i hemsjukvården sedan Juni 2012 och trivs jättebra med de. 2015 kom lillebror Noah till världen och familjen känns nu komplett.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela