Jennys tankar

Wordplay

Publicerad 2007-11-21 23:29:34 i Allmänt,

Hejsan hoppsan!

Idag ni så har jag sett på Greys Anatomy, vilket program och vilka hetingar.
Det är nästan så de slår vaktmästarn i Strömstad. En hel sommar satt jag och min kusin och spana på hetingen, som by the way jobba i bar överkropp.

Det hände mycket roligt den sommarn!
Vi hade ju lägenheten mitt emot huset som brann ner, så vi kunde ropa ner beställningen till pizzagubben. Det blev många pizzor den sommarn, de var 10 meter dit jue =P. Pizza Pie 

Iaf en dag satt vi och spana som bäst på några hetingar som käka pizza, tänkte inte så mycket mer på dem sen.
Sen på kvällen sprang jag och Camilla på dessa killar och de följde med oss hem för att äta, helt sant faktiskt de leta mat och inget var öppet så vi erbjöd dem vårt kylskåp.

Fast vi kände inte igen dom då, utan när vi började närma oss lägenheten så berättade dom att ja här käka vi pizza idag, Aha tänkte jag och Camilla och tioöringen trilla ner.

Shit va pinsamt, tänkte vi men låssades som ingenting. Väl uppe i lägenheten kom dom på vilka vi var och sa "men det är ju ni jue, ni som satt och spana in oss när vi käka"..
- ehh, neeee nu vet vi inte vad du pratar om, qe??

Det hela slutade väl bra typ och vi sa hej då till dom nästa morgon, det är inte som ni tror nu. Du kan va lugn mamma =P

Eller ja lite hångel och sånt blev det väl, men vi var ordentliga flickor.

Jag råka träffa "mitt span" på en förfest som en av Ninas kompisar hade, Jag och tror det var Pillan gick in och hälsa på alla och så fort det var klart kom vi nog på att aha vi hade träffats förut så satt vi där som obekväma fån.

Fast roligast var nog sommarn med filip och Grannen, hahaha
Grannen kom ut, Grannen vart är du satt två onyktra kusiner och skrek ute på balkongen en torsdag. Tillslut klev den stackars grannen ut och ja det gick bara utför därifrån.

Jag och Camilla gick till The Cod för att ha shotskväll, vet inte hur många shots vi fick i oss den kvällen men vi kom inte hem nyktra iaf.  Bottoms Up 
  
Det hände så fruktansvärt mycket roligt och pinsamma händelser där nere så de kan man inte skriva här. Men jag blir så full i skratt så fort man tänker tillbaka på dem *visa pattarna* hahaha

Eller som midsommarna när vi drack i tre dar, städkillarna lurades och sa att de var vakter och skulle kasta ut mig och bebbe.  Vilken midsommar!

  
Har alla killar porr i datorn? Wow


Saknar Strömstad så in i norden, Birgitta, Katarina, Anna, ja alla som jag jobba med under de tre somrarna. Vilka pinglor och vårdtagarna vilka pälor, det enda jag ångrade är att de var att jag int mött dem tidigare i livet. Vilka damer och herrar, det är såna människor man kommer komma ihåg länge.

Nu kom jag av mig helt här, Strömstaminnen gör det till en..
Iaf det jag ville säga var att jag såg ett program om hajar idag, en som letade efter en haj med rätt humör, så han kunde dyka med den.
Känns inte som nåt jag hade chansat på, lita på en vithaj, det ska mycke till innan jag gör de.
Kan man se hur gammal en Haj är? Shark

Finns det undantag hos alla rovdjur att om man har dem sedan de föds så är de fredliga?
Tänkte på de där som tar hand om en flodhäst, ska inte flodhästar döda rätt mycket människor och inte alls vara trevliga. Så finns det människor som har en snäll flodhäst i vardagsrummet.
Kan man "uppfostra" en haj, typ som delfiner?
 Shark 

Har ni någon i er närhet som pratar som i en gammal 50-tals film?



Ne gott folk, nu ska detta flickebarnet (som jag så snyggt blev kallad) i säng..
Nattis



Hearts
Pöss  








Kommentarer

Postat av: Anna

Publicerad 2007-11-21 23:47:45

Det är din hjärna som talar med dig.
pröva detta det är jättekul men du får inte bläddra ner texten i förväg gör inte det okej gumman
för då fuskar du och det kommer inte att gå i uppfyllelse! Det är ett
test som är skoj! du kommer tycka att de e kul!
Ämne : Ett test som faktiskt fungerar... läskigt...
Nu gäller det att INTE bläddra ner texten i förväg.
FÖLJ INSTRUKTIONERNA - FUSKA INTE FÖR DÅ KOMMER DET INTE ATT FUNGERA
OCH DU KOMMER ATT ÖNSKA ATT DU INTE GJORT DET!
Personen som skickade detta till mig berättade att önskan faktiskt blev
verklighet efter bara tio minuter... MEN FUSKA INTE!!
Det här har ett roligt men lite läskigt slut, läs inte i förväg följ
bara instruktionerna i tur och ordning, det tar bara tre minuter som
sagt och det är i alla fall värt ett försök.
Ta först fram en penna och ett papper:
När du ombeds välja namn, välj då personer som du faktiskt känner på
riktigt och följ din första tanke eller ingivelse!
Gå nedåt rad förrad - en rad i taget - läs inte i förväg för då förstör
du det roliga!!
1. Skriv först siffrorna 1 till 11 under varandra, börja med 1.
2. Bredvid siffrorna 1 och 2, skriv ned vilka två tal du vill.
3. Bredvid siffrorna 3 och 7 skriver du namnet på två personer av det
motsatta könet.
Titta inte i förväg, för då blir resultatet fel!
4. Skriv ned namnet på vem som helst vänner, familj etc) bredvid 4:an,
5:an och 6:an.
Fuska inte för du kommer att ångra det!
5. Skriv titlarna på fyra melodier/låtar bredvid 8, 9, 10 och 11.
6. Slutligen, önska dig något.
Här kommer då nyckeln till detta:
1. Du måste berätta om detta för "antalet du skrev invid 2:an" stycken
personer.
2. Personen vid siffran 3 är den du älskar.
3. Personen vid siffran 7 är någon du tycker om men inte kan komma underfund
med.
4. Den du bryr dig mest om finns vid siffran 4.
5. Personen vid 5:an känner dig väldigt bra.
6. Personen vid 6:an bringar dig lycka.
7. Melodin på 8:an hör ihop med personen vid 3:an.
8. Vid 9:an finns melodin för personen vid 7:an.
9. Melodin vid 10:an säger mest om ditt sinne, och dina tankar.
10. 11:an är melodin som berättar om din inställning till kärlek.
Sänd detta vidare till 10 personer inom en timma från det att du är
färdig. Om du gör det så kommer din önskan att gå i uppfyllelse!
Om inte... sker motsatsen.
När du Läser detta så har du en timme på dig att skicka den vidare...
Det är en kärlekskedja som startade 2004.
Vare sig du Tror på det eller inte så
kommer det hända just dig> o go for it!
Skickar du den till 20 personer kommer den du älskar fråga om ni kan bli
ihop!
Skickar du den till 15 personer kommer han/hon ttt bli kär i dig.
Skickar du den till 10 personer kommer han/hon kyssa dig inom 7 dagar.
Skickar du den till 5 personer kommer ni bara förbli vänner och inget mer..
MEN om du bara skiter i det och inte skickar vidare så kommer du få otur i ....

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Årgång 1982, är som vin och blir bara bättre och bättre med åldern :). Är mamma till Vincent och har efter lite letande hittat och förlovat mig med mannen i mitt liv. Jobbar som sjuksköterska i hemsjukvården sedan Juni 2012 och trivs jättebra med de. 2015 kom lillebror Noah till världen och familjen känns nu komplett.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela