Jennys tankar

2 Genier i en bil.

Publicerad 2007-10-15 21:25:15 i Allmänt,

Hej hopp!

Så idag har jag och min lillebror diskuterat musik.Entertainer
Min bror gjorde ett långt utlägg om att Martin Stenmarcks låt 100 år från nu egentligen handlar om en man som är på toaletten. Eller Martin själv om man så vill.
Så en man som är hård i magen iaf var det låten handla om.

Själv har jag inte riktigt satt mig in i sången så väl att jag vet hur den går, men min bror tyckte det funka utmärkt med "nummer 2". Constipated 

  
Själv är jag övertygad om att Lena Ph´s låt det gör ont  handlar om att hon sover på golvet, det gör lite ont innan hon somnat på dagen är hon ju vaken så då gör det inte ont alls..   


Vi har så mycket moget att diskutera jag och min bror.


Just det Håkan sa att jag var tvungen att skriva att Johan var en gubbe. För det är Gôbbit att ha ont i knäna och gå på voltaren.

Själv tycker jag att Håkan verkar va snäppet gubbigare (lr mer kärring kanske =P)




Hearts
Pöss

Kommentarer

Postat av: Sandra

Publicerad 2007-10-15 21:33:41

Hahaha!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Årgång 1982, är som vin och blir bara bättre och bättre med åldern :). Är mamma till Vincent och har efter lite letande hittat och förlovat mig med mannen i mitt liv. Jobbar som sjuksköterska i hemsjukvården sedan Juni 2012 och trivs jättebra med de. 2015 kom lillebror Noah till världen och familjen känns nu komplett.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela