Jennys tankar

bara små tankar

Publicerad 2007-10-11 14:51:05 i Allmänt,

 Breast Cancer Awareness Pin 

Tjena!

Så igår satt jag klistrad framför tv'n, hur skulle det nu gå för Meredith? TV 2 
Vilken underbar serie och vilka hetingar som är med.
På Onsdagar mellan klockan 21:00 och 22:00 är det förbjudet att ringa till mig, så ni bara vet.
Eller skulle det vara nåt jätteviktigt får ni väl ringa då, men då ska det va viktigt.


Så igår pratade jag med en god vän, vi kom in på ämnet  tjejer och pratade om dittan och dattan en stund.
  Sen säger han: Men tänk om jag få penetrera henne då?
Tänk om jag får betäcka henne? hahaha va sa du? Sex 
Ursäka mig, men vem säger så?Sex 


Satt klistrad framför tv'n ganska länge igår om jag ska vara ärlig, såg nåt program där nåt hemskt hade hänt.
- Men han var en så duktigt och snäll pojke, hade bra betyg och allt vad de nu säger, han hamnade bara i dåligt sällskap.

Säger inte alla föräldrar så?
Vem är detta dåliga sällskap och varför drar denne någon med sig så många?
De kan inte vara så att just dessa 2 pojkar ihop blir "dåliga" tillsammans.
2 Snälla pojkar/flickor drar fram det dåliga hos varandra?

Så är betygen bra är man automatiskt god då?

Nånstans hade väl ändå denna snälla pojke ett val, lr? Inte alltid lätt att stå för det man tror på, men ändå liksom. Något hum om rätt och fel måste man väl ändå ha.

Nu tänker jag mest på ska vi mörda lr våldta. Inte hmm ska vi åka utan bilbälte idag.

  Ah va rörigt det blev.

Känner mig ovanligt sprallig idag.

Känner mig asnervös inför provet oxå, tänk om man hamnar under aftonbladets "de här är dummast i din kommun", ja vill inte!

Jag vill hamna över "de här är smartast"



Ne gott folk, Rava er ut på lörda och säg "Tjena Pinglor" till oss




Hearts
Pöss



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Årgång 1982, är som vin och blir bara bättre och bättre med åldern :). Är mamma till Vincent och har efter lite letande hittat och förlovat mig med mannen i mitt liv. Jobbar som sjuksköterska i hemsjukvården sedan Juni 2012 och trivs jättebra med de. 2015 kom lillebror Noah till världen och familjen känns nu komplett.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela