Jennys tankar

Dagens problem

Publicerad 2007-10-12 10:30:54 i Allmänt,

Tjenis!

Så igår var jag hos Håkan och titta på film, lr han titta på film jag satt i soffan med traci i knät och sov. Jädrans vad trött jag va. Sleepy 



Iaf vid 8 så for jag till kärn, vad ja nu skulle dit och göra?
Vi prata en stund om "Läcker-Emma" och att han ska få tummen ur.
Sen så laga vi mat, lr han laga maten och ja läste sms  Cell Phone 2 .


image443Kan man vara mer smurf??

Endel av hans polare tror att vi ligger med varandra, en del säger nu rör du henne inte då.
Varför antar dom att vi ligger med varandra?
Jag har massa killpolare som ja aldrig ligger med, man kan faktiskt ha killkompisar.

Magnus sa att filmkväll är kod för kn'llkväll(kan ju vara värt att lägga på minnet). Inte mina filmkvällar hörrudu du.
På mina filmkvällar ser man på film och kanske käkar popcorn.
Okej då man kanske har varit på nån "filmkväll" men då är det med speciella kompisar

Iaf jag och Håkan är kompisar som diskuterar Älgjakt, Tjejer och Killar och alla andra sjukdomar som herr Håkan tror att han drabbas av....
Han har snygga kompisar och jag får låssas som jag vet vilka alla tjejer är..


Jenny VS Sara

Igår när jag skulle sova var hon tvungen att busa med en studsboll under min säng..

Iaf jag har ju en katt, min älskling sara missen.  Bobcat 
Iaf när hon inte får som hon vill så jävlas hon.
T ex på morron när hon vill ut, kan hon börja jama så förbannat vid halv 5, jag tänker om jag släpper ut henne nu så vet hon att hon kan jama när hon vill ute.
Ibland vinner jag, ibland vinner hon.
Förra gången vann hon, jag hörde hennes gnäll i 1 och 1 halv timme innan jag släppte ut henne, FY Fan! Det finns ju en gräns för hur mycket man tål.
Har provat att stängt dörren men då står hon och river och river och river och jamar utan för dörren. *suck*

Iaf när jag vinner så brukar ja ta upp henne i sängen och lägga henne på min arm då brukar hon somna om (funkar tyvärr bara ibalnd)

Ibland river hon på tapeten för då vet hon att jag flyger upp i räserfart för att butta bort henne.
Men nu ni, i min kattbok stog det att katter hatar aluminiumfolie, de gillar inte hur det känns mot tassarna. Aha tänkte jag!  I've Got It 
Så om jag lägger aluminimfolie där hon brukar riva på tapeten så får jag sova en hel natt.
Man är väl smart! Tyckte jag iaf.  Intellegent 

Men så klart av alla miljaders katter det finns så är min en av dom som älskar aluminiumfolie, fy fan vilket jävla oväsen. Hon har dansat disco på den där förbannade folien hela natten. prassel prassel prassel. det prasslar jue på ett speciellt sätt oxå.
Jag visste fan inte om jag skulle gråta lr skratta.


Hon gnäller aldrig för nån annan lr jävlas. Om jag skulle lägga mig på soffan, jamar hon inte ett dugg. Men så fort   jag är i mitt sovrum, då jäklar går munnen i ett.

Och ja ska vinna, hon får gå ut när klockan är sju och de e lagom Punkt slut!



 Hearts 
Pöss







Breast Cancer Awareness Ribbon

Kommentarer

Postat av: Herr Holmberg

Publicerad 2007-10-18 11:30:39

Håkan påminner mer och mer om värmlandstomten - Inge i Halla - i sin hållning :D

Postat av: Lisen

Publicerad 2007-10-18 19:32:44

tja en riktig läcker bit den där Håkan. Inte kan väl en sådan läcker kille var själv va? åh så snygg.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Årgång 1982, är som vin och blir bara bättre och bättre med åldern :). Är mamma till Vincent och har efter lite letande hittat och förlovat mig med mannen i mitt liv. Jobbar som sjuksköterska i hemsjukvården sedan Juni 2012 och trivs jättebra med de. 2015 kom lillebror Noah till världen och familjen känns nu komplett.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela