Jennys tankar

Har ni fest lr?

Publicerad 2007-10-17 19:54:47 i Allmänt,

Ne det är väl dax att uppdatera bloggen lite.


image444




För er som har missat de, gjorde Maria, Jag och Cissi staden osäker i lördas.
Eller nja Maria är nog det största energiknippet så hon gjorde väl staden mer osäker än oss andra =P

Det började med att jag åkte land och rike runt för att hämta upp dessa pinglor. Jag tog en sväng till Grums, men land och rike låter mycket bättre.

Okej, ja skulle köra brollan oxå, han var ju bara tvungen att ha en pizza.

Iaf så på väg mot pizzerian kör ja och brummar på som jag brukar, ja då svänger det ut en tjej mitt framför bromsa hårt som bara den och bilen sladda till lite. Jäkla klappträ, du kan ju för i älgvete inte bara kolla åt ett håll.
Vart köper alla bilidioter sina körkort?

Så jag har nu gjort mina andra snygga ränder i asfalten.

Hämta upp Cissi som var stilig och partysugen, åkte runt runt för att komma till Maria som vi inte riktigt visste vart hon bodde. Men vi hitta rätt, Humöret var på topp!

Väl hemma så satt vi och förfesta och spela guitar hero.
Jag spela mot Cissi, så Maris fick sitta brevid Cissi och säga Gul..... Grön, Röd.....Gul Grön,Gul, Gul, Gul... hahahaha

Skratta så som bara den.
Sen så gav vi oss på singstar som jag och Cissi tydligen suger på.
Maria vann hela tiden.

Sen begav vi oss till staden, närmare bestämt till Nöjes, vi skulle Bowla och käka.
Himmla god mat faktiskt, mumsa som bara den.
Satt där och kändes oss gammla, Maria mingla och Cissi och jag fjanta runt i schlagerbaren.
Man kan väl dansa liksom. 1-2-3-4   1-2-3-4   1-2-3-4..

Inte mycket folk där inte  hahaha

  + att vakten fick öppna dörren åt oss för vi stod och tryckte på fel dörr.  Bönderna anfaller staden typ..

Maria fick napp och försvann efter ett tag, jag och Cissi gjorde vårt bästa för att dansa och se yngre ut.

Är det nån som snor toasitsen(toasitsarna?) på nöjes. Va fan man höll ju på att ramla ner med hela ändan.
Och varför finns det aldrig papper så det räcker? Alla springer till samma toa för att hämta papper typ..


I Taxin hem var det nästan så taxi chaffisen släppte av oss i Norsbron. - Nej, Slottsbron!

Ne men jag hade faktiskt jättekul, även om det inte blev riktigt som vi tänk oss.



       

    Food
    Det ser ut som jag tycker det är äckligt, men det var gôrgôtt! (en kan inte va snygg jämt)




Hearts
Pöss







Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Årgång 1982, är som vin och blir bara bättre och bättre med åldern :). Är mamma till Vincent och har efter lite letande hittat och förlovat mig med mannen i mitt liv. Jobbar som sjuksköterska i hemsjukvården sedan Juni 2012 och trivs jättebra med de. 2015 kom lillebror Noah till världen och familjen känns nu komplett.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela